Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

ik heb gisteren mijn nieuwe Kia Picanto opgehaald (foto's volgen nog  :-) ). Alleen als ik een USB-stick aansluit op de radio krijg ik een foutmelding. Hij zegt dat die leeg, maar dat is niet zo. Het is een stickje van 8gb. Nu heb ik een andere USB stick van 2gb erin gedaan en die deed het wel (stond maar 1 map muziek op).

Ik zet altijd wat mappen met albums op een stick. Kan de radio de mappen lezen? Of ligt het aan de grootte van de USB stick? Hopelijk weet iemand wat het probleem kan zijn.. :) 

Alvast bedankt!

Groetjes

Geplaatst

bij mij lees die alle usb sticks, ik zou hem even opnieuw formateren dat helpt meestal wel, en meerdere mappen met muziek is geen probleem, welke radio heb je erin zitten ?

ik heb er standaard een 32 Gb stick in zitten

Geplaatst

Ik heb er ook een 8GB stick inzitten. Er staat muziek in de "Root" en in mappen. Hij ziet en speelt alles.

Alle nummers staan er in MP3 format op.

Geplaatst

Misschien met het formatteren experimenteren op standaard 'FAT' of 'FAT32'....en nee het gaat niet over Jack_z!

In mapjes is goed, maar niet meer dan 199 liedjes.

Probeer het eens met 1 mp3'tje.

• Like 2
Geplaatst

Ik heb gewoon de standaard radio erin zitten. Ik weet niet of daar nog verschillen in zitten? :) Ik heb de USB stick zojuist opnieuw geformatteerd. Morgen weer opnieuw proberen, kijken of die 'm dan wel pakt :)

Geplaatst

En ik heb er nu 1 mapje op staan. En 199 nummer red ik sowieso niet :) Morgen nieuwe poging. Misschien is het stickje niet goed, al is het wel een nieuwe en die andere die het wel doet juist een hele oud  :wink:

Geplaatst

Misschien met het formatteren experimenteren op standaard 'FAT' of 'FAT32'....en nee het gaat niet over Jack_z!

In mapjes is goed, maar niet meer dan 199 liedjes.

Probeer het eens met 1 mp3'tje.

zoals smart al zeg op Jack_z formatteren dan werkt alles :P

• Like 1
Geplaatst

De standaard radio pakte bij mij zelfs een externe harde schijf. Hier filterde hij zelf de mappen en audio uit. Deze schijf van geloof ik 120GB. De grootte van schijf/stick ligt het niet aan :)

Geplaatst

Het totale bestand mag niet groter zijn dan 4gb

Hoi allemaal,

ik heb gisteren mijn nieuwe Kia Picanto opgehaald (foto's volgen nog  :-) ). Alleen als ik een USB-stick aansluit op de radio krijg ik een foutmelding. Hij zegt dat die leeg, maar dat is niet zo. Het is een stickje van 8gb. Nu heb ik een andere USB stick van 2gb erin gedaan en die deed het wel (stond maar 1 map muziek op).

Ik zet altijd wat mappen met albums op een stick. Kan de radio de mappen lezen? Of ligt het aan de grootte van de USB stick? Hopelijk weet iemand wat het probleem kan zijn.. :)

Alvast bedankt!

Groetjes

Een Picanto radio kan maar maximaal 4GB aan bestanden lezen. Muziekbestandje maken van max 3,99GB, formatteren naar FAT32 en hij doet het. 

Geplaatst
Het totale bestand mag niet groter zijn dan 4gb

Een Picanto radio kan maar maximaal 4GB aan bestanden lezen. Muziekbestandje maken van max 3,99GB, formatteren naar FAT32 en hij doet het.

Dat is de enigste oplossing. Ook meegemaakt. FAT32 mogen de bestanden niet groter zijn dan 4giga.

Bij NTFS WEL. Nadeel de radio leest geen USB geformatteerd met NTFS, dus formatteren en er op letten dat je FAT32 kiest.

Geplaatst

USB stick geformatteerd op FAT32 en had op dit stickje hetzelfde muziekalbum erop gezet als die andere stick. En ik ben wel 1 stapje verder. Hij herkent nu de USB stick en laat het liedje zien, maar....... hij speelt 'm niet af.. Grrr... En als ik die andere USB stick erin stop, dan speelt die wel gewoon het liedje af.. Ra ra, hoe kan dit? Het is wel een USB stick uit Frankrijk (maar wel een nieuw stickje, die andere is juist zo oud als de weg naar Rome).. Misschien gaan Fransen en Koreanen niet samen?? ;)

• Like 1
Geplaatst

Uhh...? Geen idee? Volgens mij beiden 2.0. Naja, ik ga eens een ander usb stick proberen. Die ene is namelijk 8GB en dat vind ik wel fijner, diegene die het wel doet is maar 2GB. Ik ga eens een andere opsnorren en die proberen.. :) Denk dat die Franse gewoon niet wil ;)

Geplaatst

USB stick geformatteerd op FAT32 en had op dit stickje hetzelfde muziekalbum erop gezet als die andere stick. En ik ben wel 1 stapje verder. Hij herkent nu de USB stick en laat het liedje zien, maar....... hij speelt 'm niet af.. Grrr... En als ik die andere USB stick erin stop, dan speelt die wel gewoon het liedje af.. Ra ra, hoe kan dit? Het is wel een USB stick uit Frankrijk (maar wel een nieuw stickje, die andere is juist zo oud als de weg naar Rome).. Misschien gaan Fransen en Koreanen niet samen?? ;)

frans stikje ? en als je nou franse muziek erop zet ? :P 

• Like 1
Geplaatst

Gewoon een andere USB halen. Dit kan je wel eens hebben als er geen handshake tussen auto en USB is.

Dit kun je ook niet oplossen, sommige USB sticks hebben dit nu eenmaal.  :shock:

• Like 2
  • 2 weken later...
Geplaatst

Hoi allemaal,

Alvast bedankt!

Groetjes

De originele radio kan maar 4GB sticks aan, ik heb hetzelfde gehad, ben bij verschillende dealers geweest en verschillende Picanto's geprobeerd, maar 4GB is het maxium.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...