pica3deur Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 Of ook wel houderschap belasting . Ik kreeg een poos geleden een brief van de belastingdienst. Hierin stond dat de belasting automatisch zou worden afgeschreven omdat ik een motorfiets heb waar ik ook automatisch belasting voor betaal. Ik heb tot nu nog geen afschrijving gezien voor mijn picanto. Zijn er hier meer mensen die dit hebben, of wel betaald hebben? Quote
joepnd Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 Of ook wel houderschap belasting . Ik kreeg een poos geleden een brief van de belastingdienst. Hierin stond dat de belasting automatisch zou worden afgeschreven omdat ik een motorfiets heb waar ik ook automatisch belasting voor betaal. Ik heb tot nu nog geen afschrijving gezien voor mijn picanto. Zijn er hier meer mensen die dit hebben, of wel betaald hebben? De belasting heeft wel een brief gestuurd dat ik wegenbelasting over de pico moet gaan betalen, maar niet hoeveel en ook niet per wanneer.... Maakt bij de belasting toch niet uit, incasseren doen ze toch wel, al is het in 2017 met terugwerkende kracht in 1 keer. Quote
Joyce2 Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 Hier hetzelfde. WEl een brief gekregen dat ik moet gaan betalen (ook zonder bedrag erin) en het verzoek om rekeningnummer en akkoord te geven voor automatische incasso. Maar braaf opgestuurd, naar verder niets meer gehoord of afgeschreven. Vroeg me ook al af waar hun actie bleef. Ik kwam bij mijn zoektocht trouwens uit op €19-, per maand. Jullie ook? Quote
Beos Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 Een paar weken geleden een brief gehad dat ze rond de 28ste een bedrag van € 19,00 gaan afschrijven met ingang van feb. 2014. Overigens bereken ze de belasting vanaf 26 jan. 2014. Krijgen we 1 maand gratis? Quote
joepnd Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 Ik kwam bij mijn zoektocht trouwens uit op €19-, per maand. Jullie ook? In de randstad is alles duurder, zou 21 euro worden. Quote
SlamJam Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 Ik heb ook nog steeds geen bericht gehad omtrent de wegenbelasting.. Quote
handyman Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 Een paar weken geleden een brief gehad dat ze rond de 28ste een bedrag van € 19,00 gaan afschrijven met ingang van feb. 2014. Overigens bereken ze de belasting vanaf 26 jan. 2014. Krijgen we 1 maand gratis? tenaamstelling kenteken de 26e toevallig?? Quote
johangols Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 Ik heb ook zo'n mooie brief ontvangen met de mededeling dat ze het automatisch zouden afschrijven. Tot nu toe geen actie van de belastingdienst. Quote
Cerba Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 Geef de hoop niet op jongens en meisjes!! Bij mij is 21 euro automatisch afgeschreven op 27 januari. Quote
Creative Name Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 +1, €20,68 vandaag afgeschreven. Edit: kenteken tenaamstelling 20 feb 2013 Quote
SlamJam Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 Ben er ook niet bang voor dat ze ons niet zullen vergeten helaas en anders wel met terugwerkende kracht Quote
Picanto Bram Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 55,- per kwartaal (noord holland) Quote
Beos Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 tenaamstelling kenteken de 26e toevallig?? Inderdaad Quote
Picawhite Geplaatst 4 Februari, 2014 Geplaatst 4 Februari, 2014 Kreeg hem vandaag binnen ; €58 voor 3maanden in Flevoland Quote
John Kanon Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Gisteren acceptgiro ( 59 euro) ontv. ondanks afgegeven machtiging. Ik meende zelfs een bevestiging ontv. te hebben van de machtiging,maar kan die niet meer vinden. Verbeel ik mij dat,of kreeg je inderdaad een bevestiging? En nee,geen saldodip. Quote
Raimond24 Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Verbeeld ik mij dat, of kreeg je inderdaad een bevestiging? Voor mijn Chevrolet Spark (gas) moet ik dit jaar ook belasting betalen. Ik moest toen ook een machtiging invullen voor 2014. Bevestiging heb ik volgens mij niet ontvangen, wel staat op de rekening: U hebt de Belastingdienst/Centrale administratie een machtiging gegeven voor maandelijkse automatische afschrijving van de motorrijtuigenbelasting. Quote
chippie55 Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 gisteren acceptgiro gekregen van 58 euro per kwartaal,ik had automatische afschrijving per maand doorgegeven. belastingtelefoon is onbereikbaar voor info. Quote
John Kanon Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 gisteren acceptgiro gekregen van 58 euro,ik had automatische afschrijving doorgegeven. Ben ik dus niet de enige. Helaas is de belastingdienst onbereikbaar. Quote
Raimond24 Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Helaas is de belastingdienst onbereikbaar. BelastingTelefoon Auto 0800 - 0749 (gratis). Voor vragen over de auto en belastingen. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur. Nog even wachten tot maandag dan. Quote
Wimis on Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 (aangepast) Eerste afschrijving gehad, 54 euro (was 44) per maand voor de SP3 Motor BMW K1100LT 9 euro (was 8 ) ook per maand. Edit, correctie! Kwartaal = maand 8 Februari, 2014 aangepast door Wimis Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Eerste afschrijving gehad, 54 euro (was 44) per kwartaal voor de SP3 Heb je dat wel goed?? Quote
mika kjelld Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Eerste afschrijving gehad, 54 euro (was 44) per kwartaal voor de SP3 Heb je dat wel goed?? zal wel per maand zijn .... als dat per kwartaal is stap ik gelijk over op benzine want ik betaal 117 euries per maand Quote
Wimis on Geplaatst 8 Februari, 2014 Geplaatst 8 Februari, 2014 Eerste afschrijving gehad, 54 euro (was 44) per kwartaal voor de SP3 Heb je dat wel goed?? Euh, dat moet dus per maand zijn Thx. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.