Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Of ook wel houderschap belasting . Ik kreeg een poos geleden een brief van de belastingdienst. Hierin stond dat de belasting automatisch zou worden afgeschreven omdat ik een motorfiets heb waar ik ook automatisch belasting voor betaal. Ik heb tot nu nog geen afschrijving gezien voor mijn picanto. Zijn er hier meer mensen die dit hebben, of wel betaald hebben?

Geplaatst

Of ook wel houderschap belasting . Ik kreeg een poos geleden een brief van de belastingdienst. Hierin stond dat de belasting automatisch zou worden afgeschreven omdat ik een motorfiets heb waar ik ook automatisch belasting voor betaal. Ik heb tot nu nog geen afschrijving gezien voor mijn picanto. Zijn er hier meer mensen die dit hebben, of wel betaald hebben?

De belasting heeft wel een brief gestuurd dat ik wegenbelasting over de pico moet gaan betalen, maar niet hoeveel en ook niet per wanneer.... Maakt bij de belasting toch niet uit, incasseren doen ze toch wel, al is het in 2017 met terugwerkende kracht in 1 keer.

Geplaatst

Hier hetzelfde. WEl een brief gekregen dat ik moet gaan betalen (ook zonder bedrag erin) en het verzoek om rekeningnummer en akkoord te geven voor automatische incasso. Maar braaf opgestuurd, naar verder niets meer gehoord of afgeschreven. Vroeg me ook al af waar hun actie bleef.

Ik kwam bij mijn zoektocht trouwens uit op €19-, per maand. Jullie ook?

Geplaatst

Een paar weken geleden een brief gehad dat ze rond de 28ste een bedrag van € 19,00 gaan afschrijven met ingang van feb. 2014.

Overigens bereken ze de belasting vanaf 26 jan. 2014.

Krijgen we 1 maand gratis? :wink:

Geplaatst

Ik kwam bij mijn zoektocht trouwens uit op €19-, per maand. Jullie ook?

In de randstad is alles duurder, zou 21 euro worden.

Geplaatst

Een paar weken geleden een brief gehad dat ze rond de 28ste een bedrag van € 19,00 gaan afschrijven met ingang van feb. 2014.

Overigens bereken ze de belasting vanaf 26 jan. 2014.

Krijgen we 1 maand gratis? :wink:

tenaamstelling kenteken  de 26e toevallig??

Geplaatst

Ik heb ook zo'n mooie brief ontvangen met de mededeling dat ze het automatisch zouden afschrijven. Tot nu toe geen actie van de belastingdienst.

Geplaatst

Gisteren acceptgiro ( 59 euro) ontv. ondanks afgegeven machtiging.

Ik meende zelfs een bevestiging ontv. te hebben van de machtiging,maar kan die niet meer vinden.

Verbeel ik mij dat,of kreeg je inderdaad een bevestiging?

En nee,geen saldodip.

Geplaatst

Verbeeld ik mij dat, of kreeg je inderdaad een bevestiging?

Voor mijn Chevrolet Spark (gas) moet ik dit jaar ook belasting betalen.  :hammer:

Ik moest toen ook een machtiging invullen voor 2014.

Bevestiging heb ik volgens mij niet ontvangen, wel staat op de rekening:

U hebt de Belastingdienst/Centrale administratie een machtiging

gegeven voor maandelijkse automatische afschrijving van de 

motorrijtuigenbelasting.

Geplaatst

gisteren acceptgiro gekregen van  58 euro,ik had  automatische afschrijving doorgegeven.

Ben ik dus niet de enige.

Helaas is de belastingdienst onbereikbaar.

Geplaatst

Helaas is de belastingdienst onbereikbaar.

BelastingTelefoon Auto

0800 - 0749 (gratis). Voor vragen over de auto en belastingen.
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.

Nog even wachten tot maandag dan.  :lol:
Geplaatst (aangepast)

Eerste afschrijving gehad, 54 euro (was 44) per maand voor de SP3

Motor BMW K1100LT 9 euro (was 8 ) ook per maand.

Edit, correctie! Kwartaal = maand

aangepast door Wimis
Geplaatst

Eerste afschrijving gehad, 54 euro (was 44) per kwartaal voor de SP3

Heb je dat wel goed??

zal wel per maand zijn .... als dat per kwartaal is stap ik gelijk over op benzine want ik betaal 117 euries per maand

Geplaatst

Eerste afschrijving gehad, 54 euro (was 44) per kwartaal voor de SP3

Heb je dat wel goed??

Euh, dat moet dus per maand zijn :) Thx.

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...