Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ga morgen opzoek naar een afneembare trekhaak,.....nou lijkt me dat niet zo'n probleem.

Ik zoek echter een model waarbij ook die lelijke stekker uit het zicht kan worden gemonteerd/gedraaid/verwijderd/enz.

Zodat je dus helemaal niks meer ziet als je de trekhaak demonteerd.

Weet iemand of dat mogelijk is?, en of dit wel kan?  

Geplaatst

De Thule en Kia trekhaken kennen ook een stekkerdoos die in een later aangebrachte uitsparing in de bumper verdwijnen.

Ik heb hem zelf ook laten monteren en is inderdaad optisch mooier weggewerkt.

Natuurlijk zullen er meer merken zijn die dit leveren, mogelijk ook apart van de trekhaak. Google anders eens op Jaeger of Multicon contactdozen!

Succes ermee!

Geplaatst

het wegdraaien kan bij Westfalia  ( zo zit het ook bij mijn Rio), ik weet niet of zij ook een Picanto trekhaak leveren

Geplaatst

@Smart, bedankt voor je reactie,.....een fotootje van die bumper uitsparing/afwerking ???

@Handyman, is de 7polige stekker, dan ook uit het zicht ??

@Hansi, volgens mij is alleen de haak afneembaar/draaibaar, en blijft de stekker gewoon in het zicht (duur is het inderdaad niet)

Geplaatst

Ja zowel 7 als 13 polig draai je onder je bumper. Hele grondplaat us gescharnierd

Verstuurd van mijn GT-S6802 met Tapatalk

Geplaatst

Goede keuze! Ik kan geen 'vind ik leuk' geven, want ik heb voor vandaag mijn maximum aantal positieve stemmen bereikt.....ben ook zo gul!

• Like 1
Geplaatst

Goede keuze! Ik kan geen 'vind ik leuk' geven, want ik heb voor vandaag mijn maximum aantal positieve stemmen bereikt.....ben ook zo gul!

niks van te merken  :wink:  :wink:

• Like 1
Geplaatst

Heej moderator, ik heb echt een probleem met het geven van 'likes' hoor! Wat gaat u daar aan doen dan?

Geplaatst

Ik kan het mij niet voorstellen.....maar het zal.

ik weet niet of ik zo diep kom om daar wat aan te doen maar ik heb dit zelf ook wel eens gehad dat ik te veel likes had gegeven en dan is het gewoon over voor die dag 

dus weet ook niet exact wat ik daar aan kan doen 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...