Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Radio gaat uit i.c.m. stop en go

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo, ik ben benieuwd of dit standaard is, de radio gaat na ca. 30 seconden vanzelf uit als de motor uitstaat bij het stoplicht bijvoorbeeld. (ISG)

Als hij weer start gaat de radio ook vanzelf weer aan. Beetje apart vind ik, je kan het nergens instellen. Bij een draaiende motor gaat de radio trouwens nooit uit.

De radio werkt i.c.m. met een parrot car-kit.

Geplaatst

het klinkt een beetje als een dealer ;) maar ik heb er nog nooit van gehoord, denk datj e een bezoekje aan de Kia dokter ( je dealer) moet brengen en zo te lezen zal het makkelijk aan te tonen zijn dat je een probleem heb.

(semi serieuze post)

• Like 1
Geplaatst

Heb je een fabrieksradio of een aftermarket radio in je auto?

In het eerste geval zou ik de dealer er even naar laten kijken, in het tweede geval is de vraag wie die radio heeft ingebouwd.

Daarbij is dan blijkbaar iets niet helemaal goed gedaan...

Geplaatst

Vandaag wel voor de 2e keer in 2 weken meegemaakt dat de auto niet starte bij het intrappen van de koppeling,nadat de ISG in werking trad.

Moest dus met de sleutel starten.

Was wel uit de auto gestapt om een brief te posten.

Of is dat dan normaal?

Geplaatst

Ok,bedankt.

En na het instappen en de gordel weer omdoen moet je dus de sleutel gebruiken.

Overigens stond ik 2 weken terug voor het stoplicht toen het niet werkte,maar dat vergeef ik herm/haar.

Zal Jack niet vragen of de Picanto mannelijk of vrouwelijk is.

Geplaatst

weer een raar idee , maar als je een aftermarket radio en parrot hebt zal de parrot misschien niet op een verkeerde plus ( van de ISG aansturing  ) zitten.

Geplaatst

ik zou heel snel terug gaan naar daar waar het is ingebouwd 

het hoort niet dus ergens is er iets niet goed gegaan 

en als jij het zelf niet hebt ingebouwd zou dit ook niet een probleem voor jou moeten zijn lijkt mij ???

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...