Guest St1300 Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Ik wil graag zelf een trekhaak monteren onder mijn Venga van 2012, weet iemand hoe de achterbumper eraf gehaald moet worden en waar ik op moet letten bij de aansluiting op de achterschermen, hoe zit daar vast???? Quote
Jack_z Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 we trekken hier wat af zijn al veel topics over dus even zoeken en je ruk je jezelf helemaal blij 1 Quote
xtra40 Posted February 27, 2014 Posted February 27, 2014 Weet je zeker dat de bumper er af moet ???? Bij heel veel modellen kan deze gewoon blijven zitten en meestal staat dit dan in de montage handleiding hoe deze er af moet Quote
pepe2 Posted May 18, 2014 Posted May 18, 2014 neem ook eens een kijkje op trekhaakmonteren.com Deze website is geschreven voor iedereen die zelf een trekhaak wilt monteren. Met tips en foto rapportage voor installeren trekhaken. Quote
Crum Posted May 18, 2014 Posted May 18, 2014 Aansluitingen bij achterscherm zitten geklikt..en bij een venga moest dacht ik de bumper er vanaf.. Verder, afhankelijk van het merk ook opletten hoe de bouten gemonteerd moeten worden in de dwarsbalk, anders past de bumper niet meer goed terug.. Quote
Recommended Posts