Jump to content

Picanto inruilen of houden

artcev

Recommended Posts

Ja, ik. Ik heb er wel over nagedacht maar mijn vriendin wil niet dat ik deze inruil voor eenzelfde in het nieuw. Omdat een volgende misschien niet zo zuinig zou zijn.

Verder rijdt deze na 87000 km nog als nieuw, dus ook geen reden om in te ruilen.

de picanto van 2013 is nog steeds dezelfde als de picanto van 2014 toch, bedoel er zijn geen significante wijzigingen, denk dat de dealers meer gebruikte auto's nodig hebben voor export of wat dan ook, een collega van mij kreeg zelfde aanbod van de VW en die zij er wel eerlijk bij dat er een tekort aan jonge gebruikte auto's is zou dat met de BPM te maken kunnen hebben ?

Ik geloof dat de dealer me zei dat ze nog een aantal picantos uit 2013 (maar wel nieuw) hadden, en daardoor 1500 eur voordeel konden geven. Dat aanbod gold trouwens tot gisteren.

1500 Extra inruil op Pica´s uit  voorraad is niet ongewoon,deze actie hebben ze regelmatig,gold ook toen ik in aug. de mijne kocht.

Sommige dealers doen daar nog een schepje bovenop.

Beetje shoppen is de moeite.

Zou je dit willen uitleggen?

Valt weinig aan uit te leggen ;). Neem het maar van mij aan.

de picanto van 2013 is nog steeds dezelfde als de picanto van 2014 toch, bedoel er zijn geen significante wijzigingen, denk dat de dealers meer gebruikte auto's nodig hebben voor export of wat dan ook, een collega van mij kreeg zelfde aanbod van de VW en die zij er wel eerlijk bij dat er een tekort aan jonge gebruikte auto's is zou dat met de BPM te maken kunnen hebben ?

Ecodynamics plaatje is  anders op de achterkant :D

• Like 1