artcev Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Hebben er meer mensen offertes gehad van hun dealer voor hun 2 jaar oude picanto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigmac Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Ja, ik. Ik heb er wel over nagedacht maar mijn vriendin wil niet dat ik deze inruil voor eenzelfde in het nieuw. Omdat een volgende misschien niet zo zuinig zou zijn. Verder rijdt deze na 87000 km nog als nieuw, dus ook geen reden om in te ruilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artcev Posted March 1, 2014 Author Share Posted March 1, 2014 Geen marketing actie van kia dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stimpy Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 En wat krijg je terug dan. Zoals eerder gezegd. Kia kampt met enorme voorraden. Met name picantos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Kanon Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Ik kreeg 2 weken na aankoop van een nieuwe al een mail of het niet eens tijd werd om hem in te ruilen. Op mijn antwoord/vraag of ze zo slecht zijn dat ze maar 2 weken meegaan,nooit antwoord gehad. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeroen66475 Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Kia kampt met enorme voorraden. Met name picantos Zou je dit willen uitleggen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigmac Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Ik geloof dat de dealer me zei dat ze nog een aantal picantos uit 2013 (maar wel nieuw) hadden, en daardoor 1500 eur voordeel konden geven. Dat aanbod gold trouwens tot gisteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 de picanto van 2013 is nog steeds dezelfde als de picanto van 2014 toch, bedoel er zijn geen significante wijzigingen, denk dat de dealers meer gebruikte auto's nodig hebben voor export of wat dan ook, een collega van mij kreeg zelfde aanbod van de VW en die zij er wel eerlijk bij dat er een tekort aan jonge gebruikte auto's is zou dat met de BPM te maken kunnen hebben ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Kanon Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Ik geloof dat de dealer me zei dat ze nog een aantal picantos uit 2013 (maar wel nieuw) hadden, en daardoor 1500 eur voordeel konden geven. Dat aanbod gold trouwens tot gisteren. 1500 Extra inruil op Pica´s uit voorraad is niet ongewoon,deze actie hebben ze regelmatig,gold ook toen ik in aug. de mijne kocht. Sommige dealers doen daar nog een schepje bovenop. Beetje shoppen is de moeite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artcev Posted March 2, 2014 Author Share Posted March 2, 2014 Zoals ik begreep was er een grote vraag naar 2 jaar oude 3 deurs uitvoeringen met comfortpack Als je ook kijkt op autoscout dan zie je heel veel 5 deurs base uitvoeringen bijna geen 3 deurs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picanto Bram Posted March 2, 2014 Share Posted March 2, 2014 ik heb sinds januari de 3 deurs 1.2 superpluspack, is al niet meer leverbaar...... ...kom maar op met die aanbieding kia ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stimpy Posted March 3, 2014 Share Posted March 3, 2014 Zou je dit willen uitleggen? Valt weinig aan uit te leggen . Neem het maar van mij aan. de picanto van 2013 is nog steeds dezelfde als de picanto van 2014 toch, bedoel er zijn geen significante wijzigingen, denk dat de dealers meer gebruikte auto's nodig hebben voor export of wat dan ook, een collega van mij kreeg zelfde aanbod van de VW en die zij er wel eerlijk bij dat er een tekort aan jonge gebruikte auto's is zou dat met de BPM te maken kunnen hebben ? Ecodynamics plaatje is anders op de achterkant 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 3, 2014 Share Posted March 3, 2014 wat een uitvinding dan dat nieuwe eco plaatje, die Koreanen zijn niet zo dom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts