Tommie Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Hi, Bij de navigatie van mijn Sportage III 2012 wil ik de stem van de navigatiebegeleiding geheel uit zetten. Volgens de handleiding "Car Navigation System" van KIA op pagina 23 zijn hiervoor twee manieren: 1. draai tijdens de gesproken navigatiebegeleiding aan de volumeknop en druk op de volumeregeling op het stuurwiel 2.draai aan de volumeknop op het bedieningspaneel nadat je eerst op de "I" op het bedieningspaneel hebt gedrukt. Verder staat op pagina 20 onder Audio "Navigatievolume": Zet de gesproken aanwijzingen aan/uit. Als dit op "uit" staat wordt het zodra een nieuwe routebeschrijving wordt gestart automatisch teruggezet op "aan". Deze drie opties werken bij mij niet. De stembegeleiding stopt niet. Heeft iemand suggesties? Lukt het iemand de stem helemaal uit te krijgen? Quote
bigwade Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Hoi ! http://www.kiaclub.nl/forum/39-nieuwe-leden-introductie/ 1 Quote
Smart Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Je hebt zo de Auw-gurk trofee te pakken.... 1 Quote
Tommie Geplaatst 8 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2014 Je hebt zo de Auw-gurk trofee te pakken.... Dank, heb ik veel aan. Quote
bigwade Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 We zijn hier lekker direct Er is vast iemand van de SP3-clan die je kan helpen. Komt goed. Al is die Brabantse bea moeilijk de mond te snoeren Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.