Tommie Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Hi, Sinds een week ben ik lid van dit forum. Mijn naam is Jeroen Brouwer, ik rijd nu twee jaar Kia. Tot vorige week een Rio diesel uit 2012. Beviel heel goed, maar nu ook daar wegenbelasting op betaald moet worden ben ik eergisteren overgestapt op een Sportage diesel 1.7 X-clusive uit 2012. Wat een auto! Rijdt als een trein. vriendelijke groeten Jeroen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 welkom Tommie (Jeroen) veel plezier met de Bolide en ook hier op het forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Welkom Jeroen en veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 maar nu ook daar wegenbelasting op betaald moet worden ben ik eergisteren overgestapt op een Sportage diesel 1.7 X-clusive uit 2012. Wat een auto! Rijdt als een trein. Ik neem aan dat je daar ook gewoon WB voor moet betalen ? of heb je een aparte regeling ? Laat es even weten 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts