Tommie Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Hi, Sinds een week ben ik lid van dit forum. Mijn naam is Jeroen Brouwer, ik rijd nu twee jaar Kia. Tot vorige week een Rio diesel uit 2012. Beviel heel goed, maar nu ook daar wegenbelasting op betaald moet worden ben ik eergisteren overgestapt op een Sportage diesel 1.7 X-clusive uit 2012. Wat een auto! Rijdt als een trein. vriendelijke groeten Jeroen Quote
Jack_z Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 welkom Tommie (Jeroen) veel plezier met de Bolide en ook hier op het forum Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Welkom Jeroen en veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote
arjan gt Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
bigwade Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 maar nu ook daar wegenbelasting op betaald moet worden ben ik eergisteren overgestapt op een Sportage diesel 1.7 X-clusive uit 2012. Wat een auto! Rijdt als een trein. Ik neem aan dat je daar ook gewoon WB voor moet betalen ? of heb je een aparte regeling ? Laat es even weten 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.