Musky Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Ik ben van plan om de koelvloeistof te vervangen van mijn Sorento 3.3 V6 met aluminiumradiator Nu zag ik bij de Action koelvloeistof staan van het merk Carex G12+ (roze kleur) die speciaal voor aluminiummotorblokken en aan de specs (Ethylene glycol base for aluminum radiator} van Kia voldoet Heeft iemand hier ervaring mee? Groeten John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 als het bij de Action vandaan komt is het altijd goed heb daar jaren geleden een fles schoonmoeder verwijder spul gekocht, en geloof me het werkt 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 als het bij de Action vandaan komt is het altijd goed heb daar jaren geleden een fles schoonmoeder verwijder spul gekocht, en geloof me het werkt Je ex vloeide naadloos mee door het putje ? Da's 2 voor de prijs van 1, tog ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lique Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Hopelijk ga je ook nog nuttige antwoorden krijgen Ik heb er geen ervaring mee, maar eerlijk, ik zou het niet aandurven om dat soort spul van de action in het blok te gieten. Mocht het er in de praktijk toch net naast gestaan hebben dan is het vette pech, hoop geld weg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 waarom ga je niet gewoon naar de dealer en koop je daar koelvloeistof en vervang je dat lekker thuis de dealer verkoopt dit gerust los en dan weet je zeker dat je de juiste mee krijgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Of kijk even op het label, staat er Silicaatvrij op dan is het geschikt voor aluminium en lichtmetalen motoren. Volgens mij is dat spul van de Action van het merk Carex, dat is prima spul. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts