varshant29 Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Ik vind alles super aan de rio, maar er was 1 ding wat ik niet begreep en dat is dat fotolijstje. Daarom heb ik hem vervangen voor het bakje wat normaal in de plus-pack en standaard zit. Veel beter dit bakje! Zelf vond ik het bakje onder de temperatuurregelaar vaak erg donker en kon niet zien wat er in ligt, vooral in de avond. Niet dat het een ramp is, maar ik heb toch maar een klein led-lampje geplaatst. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
varshant29 Posted March 12, 2014 Author Share Posted March 12, 2014 Hier de foto's van het lampje 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theomonika Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 heel erg netjes gedaan ziet er goed uit en het is een super idee zo met het ledje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafox Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Hier de foto's van het lampje Voor dit probleem heb ik een subwoofer laten plaatsen. een mooi blauw ledje haha. maar alle gekkigheid op een stokje ziet er goed uit 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vitara 2 Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Ik weet niet of het standaard is maar bij onze Rio zit er een wit ledje bij de interieur verlichting dat naar beneden schijnt, dit geeft net genoeg licht om de middenconsole te verlichten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
varshant29 Posted March 12, 2014 Author Share Posted March 12, 2014 heel erg netjes gedaan ziet er goed uit en het is een super idee zo met het ledje Thanx !! Voor dit probleem heb ik een subwoofer laten plaatsen. een mooi blauw ledje haha. maar alle gekkigheid op een stokje ziet er goed uit hahaha jaa die sub moet bij nog komen! die blauwe led komt dan onder m'n stoel haha Ik weet niet of het standaard is maar bij onze Rio zit er een wit ledje bij de interieur verlichting dat naar beneden schijnt, dit geeft net genoeg licht om de middenconsole te verlichten. Ja dat heb ik ook, boven tussen de leeslampjes bedoel je he? Ik vond dit niet echt voldoende licht geven waardoor ik niks kon zien in het bakje onder de usb/aux hub. Opzich geen ramp, maar vind dit wel fijn haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 foto lijstje is ook een van de eerste dingen die ik heb gedaan heel leuk zo een lijstje maar na een paar maanden zat er nog geen foto in en dat blauwe lampje waar seafox het over heeft is van de afstands bediening van de subwoofer daar zit een blauwe led op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts