Jump to content

hulp bij zoeken naar velgen

paulus30

Recommended Posts

Wij hebben voor de winterperiode winterbanden laten monteren op de originele stalen velgen die onder de rio zitten. De originele zomerbanden zijn opgeslagen en nu wordt het weer langzaam tijd voor de wissel. Het idee is nu dat er een set alu velgen onder de rio komt. Maar welke velgen zijn geschikt voor de orginele 15 inch zomerbanden van de Rio? Zit zelf te denken aan velgen waar iets zwart in zit. Niet al te duur (300 tot 400 euro). Graag advies waar op te letten zodat ik wat gericht kan zoeken op internet..

Wij hebben voor de winterperiode winterbanden laten monteren op de originele stalen velgen die onder de rio zitten. De originele zomerbanden zijn opgeslagen en nu wordt het weer langzaam tijd voor de wissel. Het idee is nu dat er een set alu velgen onder de rio komt. Maar welke velgen zijn geschikt voor de orginele 15 inch zomerbanden van de Rio? Zit zelf te denken aan velgen waar iets zwart in zit. Niet al te duur (300 tot 400 euro). Graag advies waar op te letten zodat ik wat gericht kan zoeken op internet..

Kijk eens op de site velgen-online.nl. Hier vind je alle informatie en alle mogelijkheden.

Hier alvast de juiste site voor je Rio, 15 inch. Klik op "meer informatie"

Scroll helemaal naar beneden voor de prijs van de velgen (zonder banden)

Suc6

Grtz.

Specialmade

of kijk even bij deze site

http://www.velgenland.nl/zoeken/

prijzen zijn met gebruikte banden

maar druk even op de knop meer info krijg je de prijs te zien van Velgen zonder banden

wie weet zit daar wat tussen voor je

• Like 1

Guest Vitara 2

maar druk even op de knop meer info krijg je de prijs te zien van Velgen zonder banden

Hier komen mijn velgen en banden ook vandaan, ze hebben meer velgen dan ze op de site hebben staan.(en dat dat zijn er al veel)

ik heb mijn velgen simpel op marktplaats gekocht met banden voor een super prijs

misschien vind je dit iets een setje mooie phantoms 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/kia-onderdelen/m789982251-licht-metalen-velgen-phantom-17-inch-kia-rio.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

$_85.JPG

Wij hebben ze hier ook vandaan, prima zaak alleen veel te veel keus :-)

• Like 1

Iedereen bedankt voor de hulp. Inmiddels geslaagd. Vrijdag over een week zitten ze eronder. Moest echt op de prijs letten. Zag hier op het forum een mooie aanbieding voor phantom velgen maar dan weer 4 banden erbij dat word nu gewoon ff te duur allemaal. Nu gekozen voor Aluett 10 via ATU Duitsland. Mooie aanbieding. Vanaf woensdag 4 velgen voor de prijs van 3. Helemaal gemonteerd en al voor 260 Euro. De 15 inch standaard rio banden worden hier op overgezet. Velg voor de auto gezet...stond niet onaardig. Hopelijk als het eenmaal gemonteerd is ziet het er goed uit. Blijft toch moeilijk inschatten.

comp_20121014_1552451dpdq.jpg

IMG_0278.JPG

+5

Mooie velgen. Het hoeft ook allemaal niet zo duur te zijn. Vaak doet een kleine verandering al een hele hoop aan je auto.

Veel plezier ermee!

Ziet er goed uit, waar heb je ze nou uiteindelijk gehaald? 

OFFLINE   paulus30(IP : 82.74.211.151)

Gevorderd Lid

• Geslacht:Man
  • Auto ('s):Kia Rio 1.2 Super Pack

FIESTA 1.3 CLASSIC

Gepost Gisteren , 17:25

Iedereen bedankt voor de hulp. Inmiddels geslaagd. Vrijdag over een week zitten ze eronder. Moest echt op de prijs letten. Zag hier op het forum een mooie aanbieding voor phantom velgen maar dan weer 4 banden erbij dat word nu gewoon ff te duur allemaal. Nu gekozen voor Aluett 10 via ATU Duitsland. Mooie aanbieding. Vanaf woensdag 4 velgen voor de prijs van 3. Helemaal gemonteerd en al voor 260 Euro. De 15 inch standaard rio banden worden hier op overgezet. Velg voor de auto gezet...stond niet onaardig. Hopelijk als het eenmaal gemonteerd is ziet het er goed uit. Blijft toch moeilijk inschatten.

• Like 2

Ziet er goed uit, waar heb je ze nou uiteindelijk gehaald? 

Bij ATU www.atu.de/shop In Duitsland. Door gezondheid problemen kan ik momenteel niet lang staan en ATU zit dicht in de buurt bij ons zodat ik daar toevallig ben uitgekomen. Aluett http://aluett.eu/ is het huismerk van ATU en word veel verkocht met name in Duitsland. Wat ik zo gezien heb worden de meeste velgen in Duitsland geproduceerd voor ATU door bekende fabrikanten. Heb uitvoerig gezocht op internet en kan geen grote problemen ontdekken in gebruikers ervaringen op de Duitse websites. ATU zit ook in Nederland alleen is de prijs voor dezelfde velgen hoger. 

Aha oke, ja want ik zag ook een .nl en een .de site met duidelijke verschil tussen die twee. 
ik ga misschien binnenkort ook nieuwe velgen halen, zal ff kijken of het ook voor mij voordeliger is om naar duitsland te rijden of niet.

Succes met je velgen en idd pas op de stoepranden :)