Guest motormuisje Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Ik heb een CEEd SW van 12-2012 super pack uitvoering en wil daar een vaste trekhaak op monteren Heeft iemand op zo'n uitvoering een vaste trekhaak gemonteerd zonder dat dit problemen geeft met de parkeersensoren? Welk merk trekhaak is gemonteerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plattie Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Ik denk dat het geen probleem zal opleveren met de parkeersensoren. Kia biedt zelf ook vaste trekhaken aan voor de Cee'd SW. http://www.kia.com/nl/modellen/kia-ceed-sportswagon-2012/accessories-2012/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest motormuisje Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Ik denk dat het geen probleem zal opleveren met de parkeersensoren. Kia biedt zelf ook vaste trekhaken aan voor de Cee'd SW. http://www.kia.com/nl/modellen/kia-ceed-sportswagon-2012/accessories-2012/ De KIA dealer geeft aan dat hij er slechte ervaringen mee heeft gehad en adviseert afneembare. Of dat nu een verkooppraatje is werd mij niet duidelijk. Dat Kia zelf vaste trekhaak aanbiedt wil nog niet zeggen dat die op een auto met parkeersensoren geen problemen geeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Wij hebben een vaste door de dealer laten plaatsen maar niks geen problemen met de sensoren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest motormuisje Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Wij hebben een vaste door de dealer laten plaatsen maar niks geen problemen met de sensoren. Welk merk is gemonteerd? Thule? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Inderdaad, er zijn bijna geen meldingen met parkeersensoren die moeilijk doen i.c.m. een vaste trekhaak. En dat geldt voor veel Kia-modellen. Dealers maken zich meer zorgen....en waarom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Welk merk is gemonteerd? Thule? Geen idee, degene uit de accessoires folder. Dit zijn de bestelnummers A2280ADE11 A2621ADE00CP echt een prima haak en geen last van de sensoren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest motormuisje Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Praktijkervaringen zeggen mij meer dan die verkooppraatjes. Ik ga de vaste monteren. Bedankt voor de reakties. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Overigens, mooi motor..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts