apollo Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Vandaag vastgesteld dat het aan het leklen is, weliswaar niet veel, maar de hudraulische vloeistof dient gevuld te worden. Iemand ervaring, is dit stuurhuis te herstellen of is het een kompleet nieuw? alvast bedankt Quote
Goldy Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Heb ik bij mijn opel gehad. Het moest toen vervangen worden. In Zeewolde zit een bedrijf die stuurhuizen reviseert. Quote
Crum Posted April 25, 2014 Posted April 25, 2014 Is het echt lekken of eerder zweten? Als het enkel zweten is zou ik het eerder laten zitten en regelmatig oliepeil controleren/bijvullen. Echt lekken kom je niet onder vervanging uit, ook omdat het APK afkeur is. Nieuw stuurhuis zal behoorlijk aan de prijs zijn, revisie is ook mogelijk, maar het in en uitbouwen is aardig wat werk en dus wel kostbaar. Quote
apollo Posted April 29, 2014 Author Posted April 29, 2014 inderdaad iets meer dan zweten, lek dus, maar eruitstromen nu ook weer niet Quote
Recommended Posts