Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Neh, dat is niet mijn fetisj......vetties ook niet trouwens!

• Like 1
Geplaatst

ben teleurgesteld :( ga mijn Venga dekbed hoes en kussensloop verkopen :(

YES, die wil ik wel hebben, die 1-persoons van jou past wel op ons kingsize bed!

• Like 2
Geplaatst

Nee hoor, het gaat nog steeds over de problemen m.b.t. de Kia Rio Superpack 1.2.

Geplaatst

Ik vind dit een heerlijk raar draadje. :hammer:

Het begon helemaal Off Topic om tenslotte door onze goede zorgen toch nog goed te komen :tt2:

Geplaatst

Ben benieuwd hoe eddomania, de TopicStarter (TS), aan zijn naam gekomen is! Wij hebben zijn draadje even onderbroken, maar toch ook weer glans gegeven.

Onze nederige excuses......

Geplaatst

Hij heeft dan ook wel heel veel pech met zijn auto.

Kia onwaardig.

Een mooi inruil voorstel zou ze ( dealer/importeur) sieren !

Geplaatst

Kia Motors heb ik benadert hun reactie was is allemaal spijtig dat u zoveel problemen heeft met uw Kia ik verwijs U dan toch naar uw dealer om de klachten te laten verhelpen 

er is van mijn auto een behoorlijk dossier ik dacht met al deze klachten dat ik in aanmerking kon voor een leuke deal(niet teveel geld erbij leggen)maar dat gaat niet lukken hoor.

Maar bedankt voor jullie reacties.

Eddomania

Geplaatst

Probeer eens in contact te komen met het opperhoofd after sales bij KiaMNL.

Misschien heeft één van de KCG leden wel een mailadres.

Dit zou gewoon netjes opgelost moeten worden met je dealer en een stukje extra van KiaMNL, lijkt mij.

Geplaatst

In ieder geval, mijn dealer uit B is ook slecht dus ik ga vanaf nu in Weert gaan, die zijn een stuk vriendelijker!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Kia Motors heb ik benadert hun reactie was is allemaal spijtig dat u zoveel problemen heeft met uw Kia ik verwijs U dan toch naar uw dealer om de klachten te laten verhelpen

er is van mijn auto een behoorlijk dossier ik dacht met al deze klachten dat ik in aanmerking kon voor een leuke deal(niet teveel geld erbij leggen)maar dat gaat niet lukken hoor.

Maar bedankt voor jullie reacties.

Eddomania

Die reactie krijg ik bij Kia B ook! Je moet naar je dealer.....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

ik heb een beetje recht van spreken vind ik, mijn dealer in B word mee door de modder getrokken en dat kan ik niet hebben want hij is OK. 't Zou te gek zijn als KIA zijn dealers op basis van onkunde en klantonvriendelijkheid selecteert, niet in NL en ook niet in B

en ook over mijn dealer geen slecht woord ( Turnhout)....

• Like 1
Geplaatst

O wie kan mij helpen ik heb een ratelende distrubutie ketting vanaf het begin jaar 2012 wordt alleen maar erger en ik wordt er gestoord van.

Al diverse malen naar de dealer in ZTM geweest ook de importeur heeft er na gekeken en het resultaat was je heb toch 7 jaar garantie en het kan geen kwaad.

Welke dealer is bereid om de ketting te vervangen zodat ik een stille wagen verkrijg mijn mede passagiers zeggen vaak dat  ik met een oostblok wagen rij een trabant.

• 3 weken later...
Geplaatst

O wie kan mij helpen ik heb een ratelende distrubutie ketting vanaf het begin jaar 2012 wordt alleen maar erger en ik wordt er gestoord van.

Al diverse malen naar de dealer in ZTM geweest ook de importeur heeft er na gekeken en het resultaat was je heb toch 7 jaar garantie en het kan geen kwaad.

Welke dealer is bereid om de ketting te vervangen zodat ik een stille wagen verkrijg mijn mede passagiers zeggen vaak dat  ik met een oostblok wagen rij een trabant.

Hoi,

Dat had ik ook ze hebben nieuwe distrubutie ketting en rollers vervangen ratelen rond de 3000 toeren dat was niet de oorzaak kia heeft met camera cilinders na gekeken en die waren niet goed ik heb inmiddels een nieuw motorblok succes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...