Plumber Geplaatst 5 Mei, 2014 Geplaatst 5 Mei, 2014 Hallo allemaal, heb me zojuist ingeschreven als nieuw lid, mag deze vrijdag 9 mei mijn nieuwe Kia gaan afhalen bij de dealer, een Kia Optima 17 turbo diesel. Hoop veel interesante nieuwtjes te ontdekken op dit forum. Quote
plattie Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Leuk, een Optima! Zie je nog niet veel hier. Heel veel plezier toegewenst! Enne.... fotootje? Quote
Smart Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Welkom Plumber! Mooie auto hoor. Vele en veilige km's toegewenst! Mijn iFeun plaatst deze berichtjes.... Quote
Jack_z Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 welkom Plumber veel plezier met den mooie toet Quote
bigwade Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Vinden wij een mooie auto ! Veel plezier ermee ! Leuk kleurtje gekozen ? Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 6 Mei, 2014 Geplaatst 6 Mei, 2014 Welkom en alvast veel plezier met de nieuwe aanwinst. Mooie auto. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.