Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een nieuwe benzine filter  liggen maar kan iemand me vertelen waar die zit

is het mogelijk om dat op de stoep te doen of moet tie echt op de brug om er bij te komen

grt

Geplaatst

Joey123

het is gebruikenlijk dat men zich eerst even voorsteld in het daarvoor bestemde forum deel

Ook is het wenselijk dat je je profiel even zo compleet mogenlijk invult zo dat iedereen kan zien van hoe wie wat waar

Fototje er bij om het geheel lekker compleet te maken

Verder een bezine filter vervangen moet je niet even zo maar op de stoep doen kan erg gevaarlijk zijn

en waar hij presies hangt weet il ook nog niet ben hem nog niet tegen gekomen zal er de volgende keer even naar zoeken

maar ik neem aan dat hij in de buurt van de tank hangt onder de auto

Geplaatst

als je een rio 1 of facelift daarvan hebt (tot 2005) hangt het filter onder de auto, bij het vervangen stroomt er wel wat benzine weg wat in de slangen zit.

bij een rio 2 (vanaf 2005) zit het filter in de tank, net als bij de huidige rio.

Net als zoveel klussen kan alles wel op straat worden gedaan, maar handig is het volgende..

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...