turbo speedy Geplaatst 14 Juni, 2014 Geplaatst 14 Juni, 2014 Ik heb nu paar duizend kilometer met de Rio gereden, Geen enkel probleem gehad. Super auto!!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Sander GT Geplaatst 14 Juni, 2014 Geplaatst 14 Juni, 2014 Ik werk bij een toeleveringsbedrijf van Seat. Voor mij geen Seat!!! Ben ik toch wel benieuwd waarom jij dan geen Seat wil. (Enorm off-topic, maar ach). Quote
turbo speedy Geplaatst 14 Juni, 2014 Geplaatst 14 Juni, 2014 Hoi Sander GT Waar ik werk is o.a. een toeleveringsbedrijf van VW/Seat.en de kwaliteit van Seat is op alle fronten net iets minder dan van VW. Ik werk er al 33 jaar en ben voor mijn werkgever naar veel autofabrikanten geweest in buitenland.En heb veel gezien ook bij andere merken. Een Koreaan of Jap is zo slecht nog niet. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2 Quote
Specialmade Geplaatst 14 Juni, 2014 Geplaatst 14 Juni, 2014 De kwaliteit van Seat is op alle fronten net iets minder dan van VW. Nog minder dan van VW ??? Grtz. Specialmade Quote
turbo speedy Geplaatst 14 Juni, 2014 Geplaatst 14 Juni, 2014 Ja,en die accepteren soms al rotzooi En wat wij leveren komt dan in een Passat CC en Scirocco Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
blackie Geplaatst 14 Juni, 2014 Geplaatst 14 Juni, 2014 klopt wij werken voor Nedchroef Helmond geef mij dan toch maar een Kia 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.