meditedje Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 hoi mijn naan is ted hendriks ben 54 jaar oud ben werkzaam als chauffeur bij de huisartsenpost heb een kia sorento gekocht en wil wel eens uitproberen hoe dit is gr ted hendriks Quote
olympus Posted May 30, 2014 Posted May 30, 2014 ook nieuw net als ik en welkom bij de Kia club zou ik zeggen Ted. Quote
Specialmade Posted May 30, 2014 Posted May 30, 2014 @MediTedje, Welkom op dit forum en veel rijplezier en veilige kilometers met de Sorento. Plaats eens wat foto's, vinden ze altijd leuk hier. Grtz. Specialmade Quote
arjan gt Posted May 30, 2014 Posted May 30, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
skoebidoe Posted May 30, 2014 Posted May 30, 2014 hoi mijn naan is ted hendriks ben 54 jaar oud ben werkzaam als chauffeur bij de huisartsenpost heb een kia sorento gekocht en wil wel eens uitproberen hoe dit is gr ted hendriks Hey Ted,Hartelijk welkom op het forum.ik wens je veel geluk met je Sorento, hopelijk horen en zien we hier wat van jou en je SUV Groetjes mike from Belgium Quote
Albert jan & Brigitte Posted May 31, 2014 Posted May 31, 2014 Welkom Ted en veel plezier met je nieuwe aanwinst. Quote
Recommended Posts