Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Venga vrienden

bij de kia dealer kun je sierlijsten laten monteren voor de ramen en ook voor de achterklep (bovenkant)

mijn vraag is zijn deze sierlijsten nergens anders te krijgen ? misschien weet iemand van jullie dit 

ik hoor graag van jullie 

gr john

Geplaatst

ja zoiets had ik in gedachte,maar kun je niet gewoon zo een sierstrip kopen en er dan zelf opplakken ?

is wel een stuk goedkoper

in ieder geval voor je snelle reactie tof !

gr john

Geplaatst

ja natuurlijk deze kun je daar bestellen en zelf opplakken 

even de boel goed ontvetten en plakken maar 

ik zelf en meerdere met mij hebben zelf op ebay of zo een hele rol gekocht in de maat die je zelf wil en dat er op geplakt 

i054_c.jpg

deze is er diverse maten en lengten te krijgen en kost erg weinig 

http://www.ebay.nl/itm/3m-Chrome-Self-Adhesive-Car-Detail-Edging-Styling-Moulding-Trim-Strip-12mm-/350580036374?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item51a032d316&_uhb=1

Geplaatst

okee pimpmaster bedankt voor deze tip ,dit zal ik zeker doen

gr john

• 2 weken later...
Geplaatst

hallo

nog even terugkomen op de chroom raamsierlijsten en chroom strip op achterklep,ik heb deze strips besteld op de belgische site van kia via een kia dealer bij mij in de buurt 

bij deze dealer heb ik een 8 delige raamsierstrip besteld  vooruit achterruit  kleinraampje achter en voor  links en rechts voor 139 euro en de achterklepstrip voor 115 euro ,wel zelf op de autp plakken 

misschien een tip voor andere venga rijders 

gr john

Geplaatst

hallo

nog even terugkomen op de chroom raamsierlijsten en chroom strip op achterklep,ik heb deze strips besteld op de belgische site van kia via een kia dealer bij mij in de buurt 

bij deze dealer heb ik een 8 delige raamsierstrip besteld  vooruit achterruit  kleinraampje achter en voor  links en rechts voor 139 euro en de achterklepstrip voor 115 euro ,wel zelf op de autp plakken 

misschien een tip voor andere venga rijders 

gr john

Beste John ik zou graag van je horen hoe het gegaan is met de raamlijsten plaatsen , ik wil dit ook graag maar mijn dealer wil dit niet doen vanwege vele klachten betreft hechting van de strips .
Geplaatst

Beste John ik zou graag van je horen hoe het gegaan is met de raamlijsten plaatsen , ik wil dit ook graag maar mijn dealer wil dit niet doen vanwege vele klachten betreft hechting van de strips .

Mijn dealer zegt precies hetzelfde......vindt het wel heel raar iets in de accessoires programma hebben maar het niet willen monteren

Hopelijk heeft iemand wel goede ervaringen om de chromen strips er wel goed te krijgen.........wat is een goede product om het kunstof te ontvetten 

Geplaatst

hallo

ik heb de chroom sierlijsten vandaag laten plaatsen door een belgische kia dealer ,dat zijn de 8 delige chroom raamsierlijsten en ook de chroom achterklep strip

de kosten waren incl.montage 322 euro met garantie 

zonder montage   255 euro  dus wel de 8 delige raamlijsten,ik heb er een paar foto"s bij gedaan

misschien hebben jullie hier wat aan 

gr johnpost-14424-0-83682400-1408383841_thumb.jpgpost-14424-0-92123200-1408384712_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

dat klopt is ook duur,maar deze strips kun je nergens kopen alleen via een koreaanse site maar dan zijn ze nog duurder 

de strips die je bij een auto onderdelen site koopt zijn flexibel deze zijn echt van rvs ,maar ja is wel duur

Geplaatst

hallo

ik heb de chroom sierlijsten vandaag laten plaatsen door een belgische kia dealer ,dat zijn de 8 delige chroom raamsierlijsten en ook de chroom achterklep strip

de kosten waren incl.montage 322 euro met garantie 

zonder montage   255 euro  dus wel de 8 delige raamlijsten,ik heb er een paar foto"s bij gedaan

misschien hebben jullie hier wat aan 

gr johnattachicon.gifP1010049.JPGattachicon.gifP1010050.jpg

Hoi John , zou je mij aub aan het adres kunnen helpen waar ik rvs lijsten kan kopen.

Geplaatst

hallo 

dat kan ik zeker kijk eerst eens op deze site  kia.be  klik dan op venga en dan op styling dan zie je  ze staan

ikzelf ben geweest bij een kia dealer bij mij in de buurt (ik woon in maastricht ) dat is op de maastrichter steenweg in riemst

maar je kunt natuurlijk ook bij een andere dealer in belgie gaan 

succes

gr john

Geplaatst

Hoi John de kosten waren 322 euro wat heb je daar precies voor gekregen .

Kia komt woensdag met een 8 delige set naar mijn dealer om een set uit belgie te laten zien , de eerste sets wilden ze niet meer plakken steeds weer loslaten .

De nieuwe schijnt beter te zijn maar mijn dealer wil het eerst zien en passen op een venga ..

Ik heb inmiddels aan de onderkant van de deuren een set aluminium lijsten laten plakken ik vind dat zelf geslaagd breekt de grijze zijkant mooi is orgineel kia .

Geplaatst

hallo

ik heb de 8 delige chrome raamsierlijsten laten plakken dus ook de kleine raampjes voor en achter,en de bovenste achterklep strip dit alles inclusief montage 322 euro dat is veel geld maar wel mooi 

zie de foto' eerder op dit forum 

succes 

gr john

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...