johnmarlou Geplaatst 4 Augustus, 2014 Geplaatst 4 Augustus, 2014 Hallo Venga vrienden bij de kia dealer kun je sierlijsten laten monteren voor de ramen en ook voor de achterklep (bovenkant) mijn vraag is zijn deze sierlijsten nergens anders te krijgen ? misschien weet iemand van jullie dit ik hoor graag van jullie gr john Quote
xtra40 Geplaatst 4 Augustus, 2014 Geplaatst 4 Augustus, 2014 zo iets ?? http://koreanautoimports.com/venga-chrome-upper-rear-door-trim/ Quote
johnmarlou Geplaatst 4 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Augustus, 2014 ja zoiets had ik in gedachte,maar kun je niet gewoon zo een sierstrip kopen en er dan zelf opplakken ? is wel een stuk goedkoper in ieder geval voor je snelle reactie tof ! gr john Quote
xtra40 Geplaatst 4 Augustus, 2014 Geplaatst 4 Augustus, 2014 ja natuurlijk deze kun je daar bestellen en zelf opplakken even de boel goed ontvetten en plakken maar ik zelf en meerdere met mij hebben zelf op ebay of zo een hele rol gekocht in de maat die je zelf wil en dat er op geplakt deze is er diverse maten en lengten te krijgen en kost erg weinig http://www.ebay.nl/itm/3m-Chrome-Self-Adhesive-Car-Detail-Edging-Styling-Moulding-Trim-Strip-12mm-/350580036374?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item51a032d316&_uhb=1 Quote
johnmarlou Geplaatst 4 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Augustus, 2014 okee pimpmaster bedankt voor deze tip ,dit zal ik zeker doen gr john Quote
johnmarlou Geplaatst 14 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2014 hallo nog even terugkomen op de chroom raamsierlijsten en chroom strip op achterklep,ik heb deze strips besteld op de belgische site van kia via een kia dealer bij mij in de buurt bij deze dealer heb ik een 8 delige raamsierstrip besteld vooruit achterruit kleinraampje achter en voor links en rechts voor 139 euro en de achterklepstrip voor 115 euro ,wel zelf op de autp plakken misschien een tip voor andere venga rijders gr john Quote
williebuis Geplaatst 17 Augustus, 2014 Geplaatst 17 Augustus, 2014 hallo nog even terugkomen op de chroom raamsierlijsten en chroom strip op achterklep,ik heb deze strips besteld op de belgische site van kia via een kia dealer bij mij in de buurt bij deze dealer heb ik een 8 delige raamsierstrip besteld vooruit achterruit kleinraampje achter en voor links en rechts voor 139 euro en de achterklepstrip voor 115 euro ,wel zelf op de autp plakken misschien een tip voor andere venga rijders gr john Beste John ik zou graag van je horen hoe het gegaan is met de raamlijsten plaatsen , ik wil dit ook graag maar mijn dealer wil dit niet doen vanwege vele klachten betreft hechting van de strips . Quote
vengafan Geplaatst 18 Augustus, 2014 Geplaatst 18 Augustus, 2014 Beste John ik zou graag van je horen hoe het gegaan is met de raamlijsten plaatsen , ik wil dit ook graag maar mijn dealer wil dit niet doen vanwege vele klachten betreft hechting van de strips . Mijn dealer zegt precies hetzelfde......vindt het wel heel raar iets in de accessoires programma hebben maar het niet willen monteren Hopelijk heeft iemand wel goede ervaringen om de chromen strips er wel goed te krijgen.........wat is een goede product om het kunstof te ontvetten Quote
blackie Geplaatst 18 Augustus, 2014 Geplaatst 18 Augustus, 2014 met plast http://www.msh-equipment.nl/kunststof-reparatie/kunststof-reparatie-materialen/?artdetail=MP%2036021 Quote
johnmarlou Geplaatst 18 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Augustus, 2014 hallo ik heb de chroom sierlijsten vandaag laten plaatsen door een belgische kia dealer ,dat zijn de 8 delige chroom raamsierlijsten en ook de chroom achterklep strip de kosten waren incl.montage 322 euro met garantie zonder montage 255 euro dus wel de 8 delige raamlijsten,ik heb er een paar foto"s bij gedaan misschien hebben jullie hier wat aan gr john 1 Quote
blackie Geplaatst 18 Augustus, 2014 Geplaatst 18 Augustus, 2014 veels te duur je kunt die strip zo kopen dan was je goedkoper uitgeweest maar goed wel mooi Quote
johnmarlou Geplaatst 18 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Augustus, 2014 dat klopt is ook duur,maar deze strips kun je nergens kopen alleen via een koreaanse site maar dan zijn ze nog duurder de strips die je bij een auto onderdelen site koopt zijn flexibel deze zijn echt van rvs ,maar ja is wel duur Quote
blackie Geplaatst 18 Augustus, 2014 Geplaatst 18 Augustus, 2014 als dit echt RVS is en geen plastic strip dan vind ik het op zich toch wel meevallen veel plezier ermee Quote
williebuis Geplaatst 18 Augustus, 2014 Geplaatst 18 Augustus, 2014 hallo ik heb de chroom sierlijsten vandaag laten plaatsen door een belgische kia dealer ,dat zijn de 8 delige chroom raamsierlijsten en ook de chroom achterklep strip de kosten waren incl.montage 322 euro met garantie zonder montage 255 euro dus wel de 8 delige raamlijsten,ik heb er een paar foto"s bij gedaan misschien hebben jullie hier wat aan gr johnP1010049.JPGP1010050.jpg Hoi John , zou je mij aub aan het adres kunnen helpen waar ik rvs lijsten kan kopen. Quote
johnmarlou Geplaatst 18 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Augustus, 2014 hallo dat kan ik zeker kijk eerst eens op deze site kia.be klik dan op venga en dan op styling dan zie je ze staan ikzelf ben geweest bij een kia dealer bij mij in de buurt (ik woon in maastricht ) dat is op de maastrichter steenweg in riemst maar je kunt natuurlijk ook bij een andere dealer in belgie gaan succes gr john Quote
williebuis Geplaatst 23 Augustus, 2014 Geplaatst 23 Augustus, 2014 Hoi John de kosten waren 322 euro wat heb je daar precies voor gekregen . Kia komt woensdag met een 8 delige set naar mijn dealer om een set uit belgie te laten zien , de eerste sets wilden ze niet meer plakken steeds weer loslaten . De nieuwe schijnt beter te zijn maar mijn dealer wil het eerst zien en passen op een venga .. Ik heb inmiddels aan de onderkant van de deuren een set aluminium lijsten laten plakken ik vind dat zelf geslaagd breekt de grijze zijkant mooi is orgineel kia . Quote
johnmarlou Geplaatst 24 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 24 Augustus, 2014 hallo ik heb de 8 delige chrome raamsierlijsten laten plakken dus ook de kleine raampjes voor en achter,en de bovenste achterklep strip dit alles inclusief montage 322 euro dat is veel geld maar wel mooi zie de foto' eerder op dit forum succes gr john Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.