Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb wieldop rechts voor van de picanto flink langs het trottoir gehaald, dus flink

beschadigd. Op internet gezocht,  maar 4 wieldoppen origeneel kosten ruim

60 euro. Is er soms iemand die ook eigenlijk wel 1 of 2 wieldoppen wil ver-

vangen, maar 4 wieldopjes voor 60 piek teveel vind? Kunnen we misschien

samen kopen. 14 inch doppen dus.

grt. oude

Geplaatst

Ik had twee originele wieldoppen over (de andere twee waren beschadigd); ik heb toen 4 nieuwe (ander model) bij Halfords gehaald.

Ik heb die originele wieldoppen een tijdlang aangeboden, maar na een jaartje opgeruimd omdat niemand er interesse in had.

Geplaatst

@Bigmac,

Dat is dus buitengewoon jammer.Heb op internet gezocht

maar je moet altijd 4 nemen, waarom niet per 2 verkopen?

Bij de dealer zijn ze helemaal duur.Kan natuurlijk ook

bij Halfords nieuwe set kopen, maar ik dacht 3 puntgave

doppen weggooien is ook zonde. Er zal dus weinig anders opzitten.

Bedankt voor je reactie.

grt. oude

Geplaatst (aangepast)

@ Blackie,

U stuurt mij een persoonlijk bericht waarin staat, ik citeer: U rijd een picanto van 12000 euro

en mekkerd over een wieldop(pen) van 20 euro enz. enz. Daar zijn persoonlijke berichten niet voor bedoeld.

Kunt U toch ook gewoon in het betreffende topic schrijven. Ik verzoek U dan ook mij niet meer een

persoonlijk bericht te sturen.

@ Blackie en @ oude 

PB berichten zijn Prive en horen hier niet openbaar te worden gemaakt 

en een PB bericht is ook zeker niet bedoeld om iemand zulke berichten te sturen dus let even op de toon van het schrijven 

dit komt makkelijk ongewenst over vaak onbedoeld 

aangepast door xtra40
waarschuwing voor taalgebruik en misbruik van een PB
Geplaatst

zet die 3 gewoon op marktplaats

makkelijk toch

wat doen sommige mensen toch moeilijk

ook om 20 euro

er zijn ergere dingen op de wereld

Geplaatst

@ Blackie,

U stuurt mij een persoonlijk bericht waarin staat, ik citeer: U rijd een picanto van 12000 euro

en mekkerd over een wieldop(pen) van 20 euro enz. enz. Daar zijn persoonlijke berichten niet voor bedoeld.

Kunt U toch ook gewoon in het betreffende topic schrijven. Ik verzoek U dan ook mij niet meer een

persoonlijk bericht te sturen.

Beste Oude

PB's zijn PB's en horen hier niet huis.

U kunt uw ongenoegen over het comment van Blackie via PB afhandelen en zelfs deze persoon blokken als u dat echt nodig vindt.

PB's horen hier gewoon niet thuis, punt.

• Like 1
Geplaatst

Niet vaak met Blackkie eens (vaak niet) maar in dit geval....

Wat is nou 60 euro? Dan heb je nog een paar reserver wieldoppen......

Geplaatst

Niet vaak met Blackkie eens (vaak niet) maar in dit geval....

Wat is nou 60 euro? Dan heb je nog een paar reserver wieldoppen......

Het ligt er maar aan waarvoor je die 60 euro betalen moet. Voor een volle tank is het de normale prijs, voor een radio is het voordelig, voor een trekhaak bijna voor niets, maar voor een paar wieldoppen vind ik het best wel veel geld (ik geloof zelfs dat de originele EUR 40,-/stuk kosten),

• Like 1
Geplaatst

Dan ruk je er toch gewoon 's nachts één bij iemand anders van zijn Picanto af, dan kost het niets behalve een paar zwarte vingers !! ( hahahahaha)

• Sad 1
Geplaatst

@bigmac

Dat klopt , bij de dealer 40 euro per stuk.

Grt. Oude

Geplaatst

Dan ruk je er toch gewoon 's nachts één bij iemand anders van zijn Picanto af, dan kost het niets behalve een paar zwarte vingers !! ( hahahahaha)

Dat gaat niet zo gemakkelijk, ze zitten achter de wielmoeren. Dus je hebt wel wat gereedschap nodig.

Geplaatst

Dat gaat niet zo gemakkelijk, ze zitten achter de wielmoeren. Dus je hebt wel wat gereedschap nodig.

Vooruitziende blik, die Koreanen. Eerst ze achter de wielmoeren verbergen en vervolgens de vervangende wieldoppen idioot duur maken!

Ik zou inderdaad OF ook voor die Halfords variant gaan, OF een goedkoop setje lichtmetaal eronder zetten.

Geplaatst

Ik heb er nog 4 over maar daar is de rechts voor ook van beschadigd,dat is nou jammer hè

Geplaatst

stuur hem even een pb dan wil hij vast de rechts achterste wel graag hebben 

en dan is er weer iemand eindelijk goed geholpen

Heb ik gedaan,misschien combineren met zaterdag dan kom ik toch in die richting
  • Like 2
Geplaatst

@Jackmees,

Ik heb je een pb gestuurd, erg aardig, dank je wel.

Grt. Oude

• 2 weken later...
  • 2 jaar later...
  • 9 maanden later...
Geplaatst

wieldoppen voor kia picanto kosten bij de dealer 60 euro per stuk!!!!

Geplaatst

heb er nog 3 liggen, hoeveel heb je er nodig.

Geplaatst (aangepast)

@kokkenees,

In de Kia webshop kosten ze 75 euro per 4 incl. montage.

Wieldoppenset (4pcs)

2274.jpg
Art. nr: 1YF40AC800

Wieldoppenset (4pcs)

Prijs incl. montage € 75,00.

aangepast door Beos

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...