oude Geplaatst 5 Augustus, 2014 Geplaatst 5 Augustus, 2014 Heb wieldop rechts voor van de picanto flink langs het trottoir gehaald, dus flink beschadigd. Op internet gezocht, maar 4 wieldoppen origeneel kosten ruim 60 euro. Is er soms iemand die ook eigenlijk wel 1 of 2 wieldoppen wil ver- vangen, maar 4 wieldopjes voor 60 piek teveel vind? Kunnen we misschien samen kopen. 14 inch doppen dus. grt. oude Quote
blackie Geplaatst 5 Augustus, 2014 Geplaatst 5 Augustus, 2014 waarom speciaal van picanto?? bij Halfords of welke automaterialenzaak koop je mooiere vanaf 20 euro de 4 http://www.halfords.nl/product/117016-wieldoppen-barcelona-14-inch.html Quote
bigmac Geplaatst 5 Augustus, 2014 Geplaatst 5 Augustus, 2014 Ik had twee originele wieldoppen over (de andere twee waren beschadigd); ik heb toen 4 nieuwe (ander model) bij Halfords gehaald. Ik heb die originele wieldoppen een tijdlang aangeboden, maar na een jaartje opgeruimd omdat niemand er interesse in had. Quote
oude Geplaatst 6 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Augustus, 2014 @Bigmac, Dat is dus buitengewoon jammer.Heb op internet gezocht maar je moet altijd 4 nemen, waarom niet per 2 verkopen? Bij de dealer zijn ze helemaal duur.Kan natuurlijk ook bij Halfords nieuwe set kopen, maar ik dacht 3 puntgave doppen weggooien is ook zonde. Er zal dus weinig anders opzitten. Bedankt voor je reactie. grt. oude Quote
oude Geplaatst 6 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Augustus, 2014 (aangepast) @ Blackie, U stuurt mij een persoonlijk bericht waarin staat, ik citeer: U rijd een picanto van 12000 euro en mekkerd over een wieldop(pen) van 20 euro enz. enz. Daar zijn persoonlijke berichten niet voor bedoeld. Kunt U toch ook gewoon in het betreffende topic schrijven. Ik verzoek U dan ook mij niet meer een persoonlijk bericht te sturen. @ Blackie en @ oude PB berichten zijn Prive en horen hier niet openbaar te worden gemaakt en een PB bericht is ook zeker niet bedoeld om iemand zulke berichten te sturen dus let even op de toon van het schrijven dit komt makkelijk ongewenst over vaak onbedoeld 7 Augustus, 2014 aangepast door xtra40 waarschuwing voor taalgebruik en misbruik van een PB Quote
blackie Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 zet die 3 gewoon op marktplaats makkelijk toch wat doen sommige mensen toch moeilijk ook om 20 euro er zijn ergere dingen op de wereld Quote
bigwade Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 @ Blackie, U stuurt mij een persoonlijk bericht waarin staat, ik citeer: U rijd een picanto van 12000 euro en mekkerd over een wieldop(pen) van 20 euro enz. enz. Daar zijn persoonlijke berichten niet voor bedoeld. Kunt U toch ook gewoon in het betreffende topic schrijven. Ik verzoek U dan ook mij niet meer een persoonlijk bericht te sturen. Beste Oude PB's zijn PB's en horen hier niet huis. U kunt uw ongenoegen over het comment van Blackie via PB afhandelen en zelfs deze persoon blokken als u dat echt nodig vindt. PB's horen hier gewoon niet thuis, punt. 1 Quote
Rio Rio Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 Niet vaak met Blackkie eens (vaak niet) maar in dit geval.... Wat is nou 60 euro? Dan heb je nog een paar reserver wieldoppen...... Quote
bigmac Geplaatst 7 Augustus, 2014 Geplaatst 7 Augustus, 2014 Niet vaak met Blackkie eens (vaak niet) maar in dit geval.... Wat is nou 60 euro? Dan heb je nog een paar reserver wieldoppen...... Het ligt er maar aan waarvoor je die 60 euro betalen moet. Voor een volle tank is het de normale prijs, voor een radio is het voordelig, voor een trekhaak bijna voor niets, maar voor een paar wieldoppen vind ik het best wel veel geld (ik geloof zelfs dat de originele EUR 40,-/stuk kosten), 1 Quote
World Cup Black Geplaatst 7 Augustus, 2014 Geplaatst 7 Augustus, 2014 Dan ruk je er toch gewoon 's nachts één bij iemand anders van zijn Picanto af, dan kost het niets behalve een paar zwarte vingers !! ( hahahahaha) 1 Quote
oude Geplaatst 7 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 7 Augustus, 2014 @bigmac Dat klopt , bij de dealer 40 euro per stuk. Grt. Oude Quote
bob Geplaatst 7 Augustus, 2014 Geplaatst 7 Augustus, 2014 40 euro per stuk dat men je niet voor 240 euro heb je 4 nieuwe 14 inch lichtmetalen velgen Quote
bigmac Geplaatst 7 Augustus, 2014 Geplaatst 7 Augustus, 2014 Dan ruk je er toch gewoon 's nachts één bij iemand anders van zijn Picanto af, dan kost het niets behalve een paar zwarte vingers !! ( hahahahaha) Dat gaat niet zo gemakkelijk, ze zitten achter de wielmoeren. Dus je hebt wel wat gereedschap nodig. Quote
Sander GT Geplaatst 7 Augustus, 2014 Geplaatst 7 Augustus, 2014 Dat gaat niet zo gemakkelijk, ze zitten achter de wielmoeren. Dus je hebt wel wat gereedschap nodig. Vooruitziende blik, die Koreanen. Eerst ze achter de wielmoeren verbergen en vervolgens de vervangende wieldoppen idioot duur maken! Ik zou inderdaad OF ook voor die Halfords variant gaan, OF een goedkoop setje lichtmetaal eronder zetten. Quote
blackie Geplaatst 7 Augustus, 2014 Geplaatst 7 Augustus, 2014 ze kosten 60 euro de set van 4 orginale wieldoppen picanto 14 inch dealers verdienen er dus flink aan http://www.wieldoponline.nl/contents/nl/d42_Wieldoppen_Kia.html of 20 euro per set van 4 universele bij halfords Quote
Jackmees Geplaatst 10 Augustus, 2014 Geplaatst 10 Augustus, 2014 Ik heb er nog 4 over maar daar is de rechts voor ook van beschadigd,dat is nou jammer hè Quote
xtra40 Geplaatst 10 Augustus, 2014 Geplaatst 10 Augustus, 2014 stuur hem even een pb dan wil hij vast de rechts achterste wel graag hebben en dan is er weer iemand eindelijk goed geholpen Quote
Jackmees Geplaatst 13 Augustus, 2014 Geplaatst 13 Augustus, 2014 stuur hem even een pb dan wil hij vast de rechts achterste wel graag hebben en dan is er weer iemand eindelijk goed geholpen Heb ik gedaan,misschien combineren met zaterdag dan kom ik toch in die richting 2 Quote
oude Geplaatst 13 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 13 Augustus, 2014 @Jackmees, Ik heb je een pb gestuurd, erg aardig, dank je wel. Grt. Oude Quote
Jackmees Geplaatst 26 Augustus, 2014 Geplaatst 26 Augustus, 2014 @ oude waar blijven de foto's van je nieuwe velgen Quote
kokkenees Geplaatst 22 Augustus, 2017 Geplaatst 22 Augustus, 2017 de wieldoppen kosten nu 2017 200 euro per 4!!!! Quote
kokkenees Geplaatst 24 Mei, 2018 Geplaatst 24 Mei, 2018 wieldoppen voor kia picanto kosten bij de dealer 60 euro per stuk!!!! Quote
oude Geplaatst 24 Mei, 2018 Topic Starter Geplaatst 24 Mei, 2018 heb er nog 3 liggen, hoeveel heb je er nodig. Quote
Beos Geplaatst 24 Mei, 2018 Geplaatst 24 Mei, 2018 (aangepast) @kokkenees, In de Kia webshop kosten ze 75 euro per 4 incl. montage. Wieldoppenset (4pcs) Art. nr: 1YF40AC800 Wieldoppenset (4pcs) Prijs incl. montage € 75,00. 24 Mei, 2018 aangepast door Beos Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.