spostma85 Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Hallo Sorento eigenaren en andere leden, Ik heb mij vanaf het begin af gevraagd waarom de zwaarst gemotoriseerde Sorento geen mooie dubbele uitlaat heeft. Het zielige naar benden gebogen enkele uitlaatpijpje staat in schril contrast tot de v6 motor die erin ligt. De Sportage heeft wel altijd een dubbele uitlaat gekend. Zijn jullie het met mij eens dat de Sorento meer tot zijn recht komt met een mooi stel uitlaat pijpen?? En wie heeft hier al werk van gemaakt en hoe ziet dat er dan uit? Heb zelf een foto bijgevoegd van, wat lijkt, sierstukken in de achterbumper, wat ook een mogelijkheid is. (is niet mijn Sorento) Ben benieuwd naar jullie reacties. groet, Sander Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lique Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Wat je op de foto ziet is een bumperopzetstuk met loze gaten. Dit is/was onderdeel van de Tomato bodykit. Ben het met je eens dat er eigenlijk een paar mooie uitlaten onderuit moeten komen, maar heb er zelf geen werk van gemaakt. Je kan wel opzetstukken krijgen voor de Sorento, maar pittig geprijsd en het vraagt ook wat zaagwerk in je bumper. http://koreanautoimports.com/sorento-incus-exhaust-tip/ Anders is het gewoon een kwestie van een passend opzetsierstuk zoeken en die eronder frommelen en dat in 2voud, waarvan dus 1 neppert blijft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Inderdaad bij zo'n auto hoort een dubbele uitlaat, maar als je het dan doet doe het dan ook goed. Dus een echte dubbele uitlaat of niet, ik zou met zo'n mooie auto niet met een nep sierstuk gaan rijden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spostma85 Posted August 17, 2014 Author Share Posted August 17, 2014 Ik ben het met jullie eens dat de sierstukken prutswerk wordt, en eigenlijk doen die de auto ook nog geen eer aan. Wordt sparen voor een echte dubbele uitlaat, dan meteen maar goed van voor naar achter, sportcat erbij, K&N kit. Heb ik ook meteen vermogenswinst en betere sound Ik zal tegen die tijd de foto's wel posten, al zal het nog even op zich laten wachten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackie Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 sportende katers?? nog nooit van gehoord lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spostma85 Posted August 18, 2014 Author Share Posted August 18, 2014 Haha nee ik ook niet. Wel even on-topic blijven hè Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts