bigwade Posted August 29, 2014 Share Posted August 29, 2014 Dames, heren, Het heeft KiaMNL behaagd om wederom een fantastische auto ter beschikking te stellen aan ons forum. We zijn op zoek naar 2 kandidaten die de TESTDRIVE KIA OPTIMA HYBRID voor ons willen gaan doen. Kun je een (werk) dagje missen, heb je ± skills w.b. schrijven en/of fotografie en natuurlijk enige kennis van autotechniek en heb je zin om een dagje te ”gummen” in deze Kia Ubersjees laat het weten. Het kost je een dag met een forumgenoot en daarna moet er nog een lezenswaardig stukje met foto’s geplaatst worden op dit forum. Daar gaat dus best wat tijd in zitten en we gaan voor kwaliteit tenslotte. Start/eindpunt is het Kia Experience Center te Breukelen. NB een dame als testpiloot zou ook eens leuk zijn. Wieowie ? Meer info hoe het werkt ? Stuur bw een PB Met vriendelijke groet bigwade & Smart van de testdrivecommissie, u weet wel.. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nannb000 Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Bij deze een aanmelding voor de test drive. Ik heb al geruime tijd ervaring met het rijden en testen van allerlei auto's door de jaren heen, zo ook met de hybride soorten, vaak maak ik voor mezelf daar wel een rapportje van om op een keuze te komen of andere daarvan te overtuigen of dit wat is wat ze zoeken. Heb ook ruime ervaring met fotografie ook wat betreft automobielen, autoshows en dergijke. Ik kijk er wel naar uit om dit te kunnen doen, wat betreft het maken van een beschrijving en het maken van foto's is zeker geen probleem. Gr Bert Nanninga 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nieles Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Als het aankomende maandag dinsdag of woensdag is kan ik zeker nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted August 30, 2014 Author Share Posted August 30, 2014 Zo snel is dit helaas niet te regelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted August 30, 2014 Author Share Posted August 30, 2014 Bij deze een aanmelding voor de test drive. Ik heb al geruime tijd ervaring met het rijden en testen van allerlei auto's door de jaren heen, zo ook met de hybride soorten, vaak maak ik voor mezelf daar wel een rapportje van om op een keuze te komen of andere daarvan te overtuigen of dit wat is wat ze zoeken. Heb ook ruime ervaring met fotografie ook wat betreft automobielen, autoshows en dergijke. Ik kijk er wel naar uit om dit te kunnen doen, wat betreft het maken van een beschrijving en het maken van foto's is zeker geen probleem. Gr Bert Nanninga Nou Bert, je hebt nog niet zoveel berichten op je naam staan, maar dit klinkt goed.U staat Nou nog Piloot 2 ! Dames lezen jullie mee ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Moet toch te doen zijn lijkt mij er zitten tenslote ook dames hier op het forum of zouden ze niet durfen ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lique Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Be carefull what you wish for ) Ik durf natuurlijk wel, maar bewaar mijn aanmelding voor het geval er eens een Sorento voorbij gaat komen 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackie Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 ja hallo als dat zo moet dan wacht ik ook tot Kia weer een nieuwe TANK bouwt Die zal ik dan eens effe testen in de Sahara dat jullie gewoon schrik krijgen LOL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lique Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 ja hallo als dat zo moet dan wacht ik ook tot Kia weer een nieuwe TANK bouwt die zal ik dan eens effe testen dat jullie gewoon schrik krijgen LOL Wat een vreemde reactie.... er komt een nieuwe Sorento uit, is het zo raar dat ik als Sorentorijder dan liever daarop inschrijf dan op een Optima? Niks hoeft, alles mag toch? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackie Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 mijne was een grapje tussendoor ik snap jou reactie heel goed hoor misschien komt het wel zover wie weet met de NIEUWE sorento Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lique Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Owww oké, het kwam iets anders over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Testpilote 1 voor de nieuwe Sorento is binnen. Nu nog een testpilote die een dagje met Bert op stap wil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted August 30, 2014 Author Share Posted August 30, 2014 ^^ mag ook zeker een man zijn, maar een dame zou ook wel eens leuk zijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 Owww oké, het kwam iets anders over hij is een natuur talent 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted August 30, 2014 Author Share Posted August 30, 2014 hij is een natuur talent Uit de Peel.. Maar we gaan weer ON topic ! Leuke dame of heer gevraagd die met Bert, ervaren testdriver, op pad wil met deze übercoole Kia ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msw11 Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Dames, heren, Het heeft KiaMNL behaagd om wederom een fantastische auto ter beschikking te stellen aan ons forum. We zijn op zoek naar 2 kandidaten die de TESTDRIVE KIA OPTIMA HYBRID voor ons willen gaan doen. Kun je een (werk) dagje missen, heb je ± skills w.b. schrijven en/of fotografie en natuurlijk enige kennis van autotechniek en heb je zin om een dagje te ”gummen” in deze Kia Ubersjees laat het weten. Het kost je een dag met een forumgenoot en daarna moet er nog een lezenswaardig stukje met foto’s geplaatst worden op dit forum. Daar gaat dus best wat tijd in zitten en we gaan voor kwaliteit tenslotte. Start/eindpunt is het Kia Experience Center te Breukelen. NB een dame als testpiloot zou ook eens leuk zijn. Wieowie ? Meer info hoe het werkt ? Stuur bw een PB Met vriendelijke groet bigwade & Smart van de testdrivecommissie, u weet wel.. Goedemiddag,daar ik helemaal weg ben van een optima en al 8 jaar positief kia rijder ben (eerst picanto,70.000km! en nu pro cee,d 1.4 challenge 182.000 km!) heb ik wel de nodige ervaring en die wil ik wel gebruiken voor deze test!.Grt.Bert v/d Velde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msw11 Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Hallo,daar ik helemaal weg ben van de optima,en al 8 jaar positief kia rijder ben (2jaar picanto 70.000km en 6 jaar pro cee,d 14.challenge 182.000km)heb ik wel de nodige ervaring en die wil ik graag gebruiken voor deze test!.Grt.Bert v/d Velde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Bert & Bert ? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 21... 22... 23... Edit: deze post heeft totaal géén betrekking op het bericht van Remko.me hierboven, maar op een bericht van een zeker persoon dat hier eerst nog stond. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted August 31, 2014 Author Share Posted August 31, 2014 Hallo,daar ik helemaal weg ben van de optima,en al 8 jaar positief kia rijder ben (2jaar picanto 70.000km en 6 jaar pro cee,d 14.challenge 182.000km)heb ik wel de nodige ervaring en die wil ik graag gebruiken voor deze test!.Grt.Bert v/d Velde. Bert&Bert beiden met een bescheiden forum historie, maar dat durven we wel eens aan. Heren, stuur uw normale mailadres naar mijn PB zodat we dingen kunnen kortsluiten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 Bert 1 heeft gereageerd, op Bert 2 (msw11) is het nog wachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Bert 1 heeft gereageerd, op Bert 2 (msw11) is het nog wachten. U heeft haast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nannb000 Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 rust en kalmte kan je redden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 U heeft haast Regelen kost tijd, en we hobbelen richting Herfst 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Heb er zin in vrijdag met de Picanto . Route geregeld inclusief meet en greet 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts