kopietje Geplaatst 31 Augustus, 2014 Geplaatst 31 Augustus, 2014 Gisteren bij aankomst op schiphol werd ik verrast met een gebroken rechter buitenspiegel en de dader ....... tja. Nu was mijn vraag is dit makkelijk zelf te vervangen, want op internet kost alleen de spiegel niet veel geld. Quote
Wimis on Geplaatst 31 Augustus, 2014 Geplaatst 31 Augustus, 2014 Wij stellen ons eerst netjes voor en nee, die spiegel is het werk niet! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 31 Augustus, 2014 Geplaatst 31 Augustus, 2014 is alleen het glas geboken of de complete spiegel van de wagen af als de complete spiegel is af gebroken dan hoef je alleen maar aan de binnen zijde van de deur het losse hoek kapje weg te halen dan zie je de stekker en de moeren war de spiegel mee vast zit deze los halen en de rest spreekt voor zich 1 Quote
xtra40 Geplaatst 31 Augustus, 2014 Geplaatst 31 Augustus, 2014 en als je glas alleen stuk is dan stel je je spiegel zo dat je aan de buiten zijde net achter je glas kan zien en dan zie je de stel motor zitten nu is het zaak dat je een schroevendraaier er tussen kan steken dit kan maar op 4 plaatsen deze herken je door dat er een uitstulping zit van de motor hier steek je een schroeven draaier tussen en wrik je zo het glas er af 1 Quote
kopietje Geplaatst 31 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 31 Augustus, 2014 en als je glas alleen stuk is dan stel je je spiegel zo dat je aan de buiten zijde net achter je glas kan zien en dan zie je de stel motor zitten nu is het zaak dat je een schroevendraaier er tussen kan steken dit kan maar op 4 plaatsen deze herken je door dat er een uitstulping zit van de motor hier steek je een schroeven draaier tussen en wrik je zo het glas er af Bedankt voor de info, het is alleen het glas. Ik neem de gok en ga het zelf proberen. Nogmaals bedankt! Quote
kopietje Geplaatst 3 September, 2014 Topic Starter Geplaatst 3 September, 2014 Ik heb de spiegel zelf vervangen, was snel gepiept, kosten vielen erg mee. Overigens was het via de garage ook niet duur. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.