agge2301 Geplaatst 9 September, 2014 Geplaatst 9 September, 2014 Hallo, Ben sinds kort trotse eigenaar van een kia pro ceed uit 2008. Ik ben prima te spreken over de auto alleen de radio voldoet niet aan mijn wensen. Soms valt de radio uit, loopt compleet vast of geeft hij vreemde piepjes. Volgens de garage moet er een compleet nieuw radio systeem in (wat geen garantie is). Nu ben ik zelf even aan het kijken om er een 2 din radio met navigatie en bleutooth in te zetten, alleen kan ik niet aan exacte inbouwmaten komen.Heeft iemand deze toevallig al ergen liggen, haal namelijk liever het dashboard pas los wanneer ik de nieuwe radio erin ga zetten. Heeft iemand verder nog tips wat er in te bouwen? prijs liefst onder de €400,- Alvast bedankt voor jullie hulp. Agge Lukens Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 September, 2014 Geplaatst 9 September, 2014 2DIN is een gestandaardiseerde maat. Als er nu ook 2DIN in zit moet dat zo passen, misschien dat je een ander dashboardpaneel nodig hebt en/of verloopkabels, maar ik ken de ProCeed verder neit, dus zeker de radio niet... Quote
sandrop Geplaatst 27 September, 2014 Geplaatst 27 September, 2014 ik heb zelf een ceed uit 2009 waarin ik een Kenwood 2 din heb ingebouwd, Moest wel apart een inbouwframe bestellen, dit is autospecifiek, ook heb ik interface gekocht om stuurwiel bediening mee te nemen, Spullen heb ik via amazon.de gekocht, scheelt daar de helft van de prijs. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.