Silvertown Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 In mijn navigatie / audio systeem menu (Infinity system 7) worden tijdens het afspelen van MP3 bestanden via USB-stick bij het kiezen in het menu opties Album en Artiest geschaduwd weergegeven en zijn dan niet beschikbaar om te kiezen. De tags zijn wel geheel goed ingevuld via mijn PC met Windows 8.1 De bestanden worden verder allemaal prima afgespeeld. Staan in diverse mappen. Wie weet hiervoor de oplossing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Is de ID3-tag versie wel de juiste? Er zijn meerdere versies, welke anders zijn van opbouw. Jouw PC zal met alle versies overweg kunnen, mijn Mac ook. Maar veel USB-audiosysteem ondersteunen alleen de oudere, beperktere versies. Deze info moet je in de handleiding van je systeem kunnen vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chloso Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Mss moet je eens je mp3 id tags bewerken met t gratis programma mp3tag Kan je alle info mee aanpassen Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvertown Posted September 24, 2014 Author Share Posted September 24, 2014 Mss moet je eens je mp3 id tags bewerken met t gratis programma mp3tag Kan je alle info mee aanpassen Sent from my iPhone using Tapatalk Denk het antwoord gevonden te hebben. USB stick bevat 2250 tracks met plm 10 GB aan inhoud. (stick is 32 GB) Ik heb een stick geprobeerd met slechts een 10 tal tracks en dan krijg ik de opties Artiest en Album wel direct te zien. Dus de tags worden wel degelijk goed gelezen. Mijn Caraudio systeem doet vermoedelijk heel erg lang over het inlezen van alle data of het totale bestand is gewoon te groot. Kan hierover in de KIA-handleiding geen details vinden. De tracks worden wel direct afgespeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvertown Posted September 24, 2014 Author Share Posted September 24, 2014 Mss moet je eens je mp3 id tags bewerken met t gratis programma mp3tag Kan je alle info mee aanpassen Sent from my iPhone using Tapatalk Is de ID3-tag versie wel de juiste? Er zijn meerdere versies, welke anders zijn van opbouw. Jouw PC zal met alle versies overweg kunnen, mijn Mac ook. Maar veel USB-audiosysteem ondersteunen alleen de oudere, beperktere versies. Deze info moet je in de handleiding van je systeem kunnen vinden. Denk het antwoord gevonden te hebben. USB stick bevat 2250 tracks met plm 10 GB aan inhoud. (stick is 32 GB) Ik heb een stick geprobeerd met slechts een 10 tal tracks en dan krijg ik de opties Artiest en Album wel direct te zien. Dus de tags worden wel degelijk goed gelezen. Mijn Caraudio systeem doet vermoedelijk heel erg lang over het inlezen van alle data of het totale bestand is gewoon te groot. Kan hierover in de KIA-handleiding geen details vinden. De tracks worden wel direct afgespeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvertown Posted September 24, 2014 Author Share Posted September 24, 2014 Denk het antwoord gevonden te hebben. USB stick bevat 2250 tracks met plm 10 GB aan inhoud. (stick is 32 GB) Ik heb een stick geprobeerd met slechts een 10 tal tracks en dan krijg ik de opties Artiest en Album wel direct te zien. Dus de tags worden wel degelijk goed gelezen. Mijn Caraudio systeem doet vermoedelijk heel erg lang over het inlezen van alle data of het totale bestand is gewoon te groot. Kan hierover in de KIA-handleiding geen details vinden. De tracks worden wel direct afgespeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Staat alles in 1 map (of op de root)? Probeer dan eens mappen te maken met maximaal 255 files erin en maximaal 7 levels diep, dat kan dan ook helpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woskam Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 In mijn navigatie / audio systeem menu (Infinity system 7) worden tijdens het afspelen van MP3 bestanden via USB-stick bij het kiezen in het menu opties Album en Artiest geschaduwd weergegeven en zijn dan niet beschikbaar om te kiezen. De tags zijn wel geheel goed ingevuld via mijn PC met Windows 8.1 De bestanden worden verder allemaal prima afgespeeld. Staan in diverse mappen. Wie weet hiervoor de oplossing Ik gebruik mp3tag en volgens mij gaat dat goed. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts