Jump to content

vraagje ebay/paypal

bazzboy

Recommended Posts

hallo

ik wil iets kopen via ebay namenlijk zoon rode bies voor op de gril en in het dashbord maar ik kan niet betalen. ik heb een ebay account maar je moet betalen met een creditcard maar ik heb rabobank kan je daar ook mee betalen of moet je een vista of mastercard hebben? ook heb ik een paypal account maar dat is het zelfde probleem. weet iemand hoe ik toch iets kan bestellen of doe ik iets fout?

gr bas

Inderdaad het is het beste om een paypal account aan te maken

dit is kostenloos en je aankopen zijn ook nog eens beachermt en verzekert 30 dagen lang

dus als je niets krijgt of word opgelicht kan je je geld ook nog eens terug krijgen

als het goed is kan je daar omheen en kun je je bank rekening nummer ingeven dan krijg je 2 bedragen ontvangen ter controle lees deze link maar even door https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Marketing/general/NLDDInstructions-outside

het werkt bij mij al jaren prima dus moet het jou ook lukken 

kom je er niet uit dan kan je altijd even hun klanten afdeling bellen die helpen je dan verder

hallo

ik wil iets kopen via ebay namenlijk zoon rode bies voor op de gril en in het dashbord maar ik kan niet betalen. ik heb een ebay account maar je moet betalen met een creditcard maar ik heb rabobank kan je daar ook mee betalen of moet je een vista of mastercard hebben? ook heb ik een paypal account maar dat is het zelfde probleem. weet iemand hoe ik toch iets kan bestellen of doe ik iets fout?

gr bas

Hallo Bas.

Wat heb je precies besteld?

Kun je een link sturen?

Alvast dank, Gertwan

ik heb nog niks besteld xd

maar wat ik wil bestellen is zoon rode rand die je op je gril kan plakken 

een link van het product 

http://www.ebay.nl/itm/Delicate-Car-Decorative-Moulding-Line-Trim-Strip-Red-5M-/191231554856?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c8649f528

gr bas