Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo

ik wil iets kopen via ebay namenlijk zoon rode bies voor op de gril en in het dashbord maar ik kan niet betalen. ik heb een ebay account maar je moet betalen met een creditcard maar ik heb rabobank kan je daar ook mee betalen of moet je een vista of mastercard hebben? ook heb ik een paypal account maar dat is het zelfde probleem. weet iemand hoe ik toch iets kan bestellen of doe ik iets fout?

gr bas

Geplaatst

Inderdaad het is het beste om een paypal account aan te maken

dit is kostenloos en je aankopen zijn ook nog eens beachermt en verzekert 30 dagen lang

dus als je niets krijgt of word opgelicht kan je je geld ook nog eens terug krijgen

Geplaatst

als ik wil betalen dan moet ik indd inloggen maar dan zegt i dat ik een creditkaart moet koppelen maar die heb ik niet? dat is het probleem

gr bas

Geplaatst

als het goed is kan je daar omheen en kun je je bank rekening nummer ingeven dan krijg je 2 bedragen ontvangen ter controle lees deze link maar even door https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Marketing/general/NLDDInstructions-outside

het werkt bij mij al jaren prima dus moet het jou ook lukken 

kom je er niet uit dan kan je altijd even hun klanten afdeling bellen die helpen je dan verder

Geplaatst

Precies, je bankrekening koppelen aan je account. Dan wordt dat automatisch afgeschreven. Heel makkelijk en heb dat ook al jaren zo.

Geplaatst

dankjewel ik heb nu mijn rekening toegevoegd nu is het nog wachten op de 2 kleine bedragen die PayPal moet storten en daarna zla het wel goed gaan denk ik

Geplaatst

hallo

ik wil iets kopen via ebay namenlijk zoon rode bies voor op de gril en in het dashbord maar ik kan niet betalen. ik heb een ebay account maar je moet betalen met een creditcard maar ik heb rabobank kan je daar ook mee betalen of moet je een vista of mastercard hebben? ook heb ik een paypal account maar dat is het zelfde probleem. weet iemand hoe ik toch iets kan bestellen of doe ik iets fout?

gr bas

Hallo Bas.

Wat heb je precies besteld?

Kun je een link sturen?

Alvast dank, Gertwan

Geplaatst

bedankt voor jullie hulp het is nu allemaal gelukt heb het net besteld en betaalt en het werkt nu indd erg goed :) 

gr bas

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...