SRB010 Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Goedenavond allen, Ook ik ben sinds vandaaf lid geworden van kiaclub.nl. Ik keek al een aantal dagen op dit forum, omdat ik het reuze interessant vind wat iedereen met zijn auto doet en dat ik verwacht veel te kunnen leren hier. Veder ben ik sinds een week in het bezit van een tweedehands Kia Rio(2011) superpack 1.2, zwart van kleur en ik ben er super blij mee. Het is mijn eerste eigen gekochte auto en hoop er heel wat jaartjes plezier mee te hebben. Verder wil ik graag nog een navigatiesysteem in de auto hebben en wil ik mijn kleine subwoofer van de vorige auto erin plaatsen. Ik ben nog benieuwd naar de ervaringen van de Witson S100 en vooral met betrekking tot het navigeren (ben zelf wel fan van de TomTom manier en bijv niet zo van Garmin). Overigens heet ik Sander en ben ik 22 jaartjes! We gaan elkaar nog spreken! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Hallo Sander, Welkom hier! Veel plezier met de Rio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts