Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo C'eed bestuurders

Pas nieuwe op het forum, maar toch al wel een brandende vraag betreffende de inbouw van Xenon verlichting.

Ik heb nog een Pilot H7 Xenon set liggen, deze wil ik inbouwen in mijn C'eed SW uit 2011.

Nu heb ik zowel google en dus ook dit forum al flink geraadpleegd. Het gaat namelijk om de adapters...in een topic op dit forum wordt er naar een passende adapter set gelinkt op eBay, echter zijn deze niet meer leverbaar.

De tywrap oplossing heb ik ook gevonden, echter vind ik dit geen goede oplossing. Het vinden van passende adapters zou dan ook de voorkeur hebben.

Kunnen jullie mij verwijzen naar een website/bedrijf dat de adapters kan leveren?

• Like 1
Geplaatst

licht er een beetje aan of je het recente model of het vorige model hebt 

die houders uit de link zijn voor het recente model

Het is het model met de facelift, ik krijg de auto morgen, dan kan ik het zien. Wellicht te voorbarig van mij om ervan uit te gaan dat het hetzelfde zou zijn als het nieuwe model.

Morgen toch eerst even checken, bedankt voor je antwoord Xtra40

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...