mcl Geplaatst 10 April, 2015 Geplaatst 10 April, 2015 Hallo, Als ik een CD afspeel of iets via USB, dan word ik onderbroken door het nieuws van Belgie radio terwijl ik bij Rotterdam zit. Ik wil alleen de file berichten horen en verder niets. Wat heb ik verkeerd inesteld? Groet, martin Quote
Gast Stief Geplaatst 10 April, 2015 Geplaatst 10 April, 2015 Je hebt denk ik een belgische zender ingesteld voor TA Quote
mcl Geplaatst 11 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 11 April, 2015 Staat TA voor ontvangst van EN file EN nieuwsberichten? Moet je TA instellen op de zender die je wilt hebben? Quote
iwan073 Geplaatst 11 April, 2015 Geplaatst 11 April, 2015 Bij mij staat ie op automatisch, bij de zender optie Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
mcl Geplaatst 15 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 15 April, 2015 Ik heb bij Radio 2 TA ingesteld, maar krijg toch steeds de berichten van Radio rijnmond. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.