Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een keer met de mensen van Leddel gemaild. Volgens hun kun je gewoon dezelfde adapters gebruiken als voor Xenon. Zo op het oog leek me dat niet zo waarschijnlijk. Niet getest. Standaard zijn vrijwel alle LEDs en Xenons ontworpen voor die klemmetjes. Voor mijn Cee'd had ik dus ook adapters nodig. Daar zitten de Xenon's nu in. Doen het prima alleen heel jammer van de storing op de radio. Ik heb eens gegoogled en ik ben zeker niet de enige met dat probleem..

Geplaatst

Ik heb een keer met de mensen van Leddel gemaild. Volgens hun kun je gewoon dezelfde adapters gebruiken als voor Xenon. Zo op het oog leek me dat niet zo waarschijnlijk. Niet getest. Standaard zijn vrijwel alle LEDs en Xenons ontworpen voor die klemmetjes. Voor mijn Cee'd had ik dus ook adapters nodig. Daar zitten de Xenon's nu in. Doen het prima alleen heel jammer van de storing op de radio. Ik heb eens gegoogled en ik ben zeker niet de enige met dat probleem..

Ik had ook xenon in m'n Rio en ook storing op de radio.

Nooit helemaal weggekregen. Dit komt omdat de ballast een bepaalde frequentie uitzendt die stoort op je FM.

Je zou je ballast eens op een andere plaats kunnen monteren. Andere optie is te werken met ferrietkernen. Of zorgen dat de bevestigingsbeugel van de ballast het chassis van de auto niet raakt (dmv teflon ringen).

Het is geen garantie dat het helemaal weg is maar de storing zal allicht minder worden.

Geplaatst

Bedankt! Ik had al begrepen dat er wel 'iets' aan te doen valt maar heb het, wegens, ziekte, even gelaten zoals het was. Komt wel weer. Ik had, hier en daar, ook begrepen dat LED drivers ook wel storing veroorzaken.

Geplaatst

Bedankt! Ik had al begrepen dat er wel 'iets' aan te doen valt maar heb het, wegens, ziekte, even gelaten zoals het was. Komt wel weer. Ik had, hier en daar, ook begrepen dat LED drivers ook wel storing veroorzaken.

Veel after market artikelen kunnen wel eens storen op de bestaande elektronica. Vaak niks ernstigs en veelal wel iets aan te doen.

Op internet is genoeg te vinden.

En je moet idd prioriteiten stellen

Geplaatst

Bedankt Jordan! Als ik het niet doe dan zorgt mijn vrouw er wel voor dat ik de juiste prioriteiten stel. Desnoods onder dwang.....  Sleutels verstoppen of zo  :-|Nou ja, voorlopig mag ik toch niet rijden. Wel goedkoop, kan ik weer sparen voor nieuwe gadgets.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...