Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op 30 april is onze prachtige dochter Rosan geboren!

Ze vond het 4 weken eerder dan gepland wel dat ze lang genoeg in haar moeders buik had gezeten en meldde zich tijdens een etentje midden in van der Valk middels gebroken vliezen aan. Gebeurt dus niet alleen in de film...... Ze heeft dus ook aardig "the power to surprise" !

Na een paar nachtjes in het ziekenhuis mocht ze dan eindelijk in volle tevredenheid achter in de Sportage mee naar huis. Nu dus aan het genieten van haar met de gebroken nachten en volle poepluiers op de koop toe.

post-7483-0-22842100-1431941229_thumb.jpg

• Like 2
Geplaatst

@Plattie,

Van harte met de geboorte van dochter Rosan.

Geniet ervan.

Kon wel in stijl van het ziekenhuis naar huis gereden worden, dat dan weer wel.  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Gefeliciteerd met jullie wondertje.

En ik zie op de foto dat je goed voorbereid bent.. VASTBINDEN die meiden zeker als ze straks een jaar of 15 zijn.

Geplaatst

Dank jullie wel!

@Lourens ik weet niet of ik haar tot d'r 15e in de maxi-cosi kan houden maar ik zal je advies onthouden :wink:

• Like 2
Geplaatst

Van harte proficiat met jullie dochter!

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...