vand.m Geplaatst 23 Mei, 2015 Geplaatst 23 Mei, 2015 De sportage is omgeruild voor een nissan qashqai 1.2 dig-t tekna Pearl White met panorama-dak. Met veel plezier heb ik ruim 3 jaar gereden in de Sportage maar gezien de gunstige inruilprijs kwam dit goed uit. Omdat de nieuwprijs voor dezelfde Sportage enorm is gestegen kreeg ik een gunstige inruilprijs en was bijtelling aantrekkelijk en goed te doen. Ik heb een goede ervaring met dit forum gehad en leuke mensen/vrienden ontmoet. Ik ga geen afscheid nemen want ik zal best nog hier op dit forum terug komen. Ik ga nu even genieten van mijn nieuwe auto. Groet, vand.m 1 Quote
Wimis on Geplaatst 23 Mei, 2015 Geplaatst 23 Mei, 2015 Veel plezier vand.M met de Qashqai 1.2 (niet naar de meeting met de Nissan ? 7-6-2015) Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 23 Mei, 2015 Geplaatst 23 Mei, 2015 vande.m dan heb je weer een zacht toetertje. Veel plezier met de nieuwe Quashqai Quote
xtra40 Geplaatst 23 Mei, 2015 Geplaatst 23 Mei, 2015 Klinkt goed en een Qashqai is ook een hele mooie auto Heel veel plezier met de Nissan En ook die is te pimpen :-) 1 Quote
Gast Stief Geplaatst 23 Mei, 2015 Geplaatst 23 Mei, 2015 Veel plezier met je qashqai. ( maar mijn sportage is toch mooier ) Quote
vand.m Geplaatst 24 Mei, 2015 Topic Starter Geplaatst 24 Mei, 2015 Hallo, Dankjewel allemaal! We proberen er op 7-6-2015 toch bij te zijn! Dit ivm. vakantie! @xtra40 Zit wel al heel veel op. Maar ongetwijfeld zal er best nog wel een keer wat te pimpen zijn aan de QQ. Zal wel wat verzinnen al was het maar voor de gezelligheid! Heb wel de mooie claxon en dashcam voor+achter over laten bouwen en een sigarettenaansteker aansluiting achterin. Want die zat er dan weer niet ivm. de koelbox. Zal wel een keer wat foto`s plaatsen. Groet, vand.m 2 Quote
bigwade Geplaatst 24 Mei, 2015 Geplaatst 24 Mei, 2015 De sportage is omgeruild voor een nissan qashqai 1.2 dig-t tekna Pearl White met panorama-dak. Jeu, vand.M, da's fraai zeg , ook nog een witte, help. Rijdt dat een beetje zo'n 1.2 ? Zelfs mijn Canta+ heeft al een 1368 cc blokje..... ))))) 1 Quote
vand.m Geplaatst 26 Mei, 2015 Topic Starter Geplaatst 26 Mei, 2015 Het rijd heerlijk. Hier wat info, die het heeft het over 1.6 turbodiesel maar intussen is er dus ook de 1.2 benzine die ik heb met CVT en X-tronic: De Xtronic-automaat is specifiek voor de nieuwe Qashqai ontwikkeld. Hij is leverbaar in combinatie met de 1.6 dCi turbodieselmotor. Het is een zeer geavanceerde transmissie, gebaseerd op het CVT-principe. In tegenstelling tot de gebruikelijke CVT-automaten biedt de Xtronic echter het schakelgedrag van een meertrapsautomaat. Bij vol gas accelereren schakelt hij in stappen, waardoor wordt voorkomen dat de motor continu met een hoog toerental draait. Bij rustig optrekken opereert de Xtronic daarentegen heel soepel en is van schakelstappen nauwelijks iets te merken. Deze automaat biedt eigenlijk het beste van twee werelden: uitmuntende souplesse bij kalm rijden en directe power bij een snelle acceleratie. Dan wat er allemaal ook op zit en de vele mogelijkheden om het zelf in te stellen: Technische highlights van de nieuwe Qashqai:o Nissan Safety Shield met: Front Collision Avoidance Driver Attention Support Traffic Sign Recognition Lane Departure Warning Blind Spot Warning Moving Object Detection High Beam Assisto Chassis Controlo Full LED-koplampen die 50 procent minder energie verbruiken dan xenonlampeno Intelligent Parking Assisto Nieuw NissanConnect-systeem met integratie van smartphone app'so Around View Monitor En wil je alles lezen (hopelijk werkt de link): http://www.qashqai-passion.nl/index.php?topic=6279.0 Groet, vand.m Quote
vand.m Geplaatst 26 Mei, 2015 Topic Starter Geplaatst 26 Mei, 2015 En hier een foto! Groet, vand.m 2 Quote
Gast Stief Geplaatst 26 Mei, 2015 Geplaatst 26 Mei, 2015 Het rijd heerlijk. Hier wat info, die het heeft het over 1.6 turbodiesel maar intussen is er dus ook de 1.2 benzine die ik heb met CVT en X-tronic: De Xtronic-automaat is specifiek voor de nieuwe Qashqai ontwikkeld. Hij is leverbaar in combinatie met de 1.6 dCi turbodieselmotor. Het is een zeer geavanceerde transmissie, gebaseerd op het CVT-principe. In tegenstelling tot de gebruikelijke CVT-automaten biedt de Xtronic echter het schakelgedrag van een meertrapsautomaat. Bij vol gas accelereren schakelt hij in stappen, waardoor wordt voorkomen dat de motor continu met een hoog toerental draait. Bij rustig optrekken opereert de Xtronic daarentegen heel soepel en is van schakelstappen nauwelijks iets te merken. Deze automaat biedt eigenlijk het beste van twee werelden: uitmuntende souplesse bij kalm rijden en directe power bij een snelle acceleratie. Dan wat er allemaal ook op zit en de vele mogelijkheden om het zelf in te stellen: Technische highlights van de nieuwe Qashqai: o Nissan Safety Shield met: Front Collision Avoidance Driver Attention Support Traffic Sign Recognition Lane Departure Warning Blind Spot Warning Moving Object Detection High Beam Assist o Chassis Control o Full LED-koplampen die 50 procent minder energie verbruiken dan xenonlampen o Intelligent Parking Assist o Nieuw NissanConnect-systeem met integratie van smartphone app's o Around View Monitor En wil je alles lezen (hopelijk werkt de link): http://www.qashqai-passion.nl/index.php?topic=6279.0 Groet, vand.m Tjee...Ik mis mis de automatisch inklapbaar landingsgestel, de vleugels en automatische piloot nog. Quote
vand.m Geplaatst 27 Mei, 2015 Topic Starter Geplaatst 27 Mei, 2015 Dat laat ik allemaal nog doen door de Pimpmasters!!!! Quote
Smart Geplaatst 28 Mei, 2015 Geplaatst 28 Mei, 2015 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst vand.m, mooie auto. Quote
bigwade Geplaatst 29 Mei, 2015 Geplaatst 29 Mei, 2015 We zien ze de 7e hoop ik vand.m+v om je tuut te zien shinen Quote
skoebidoe Geplaatst 29 Mei, 2015 Geplaatst 29 Mei, 2015 Proficiat met je nieuwe aanwinst! Hoop dat je er even tevreden over bent als van je Sportage III Hou ons op de hoogte wat betreft comfort,rijstijl,verbruik en hopelijk krijg je evenveel complimentjes als je van je sp3 kreeg Ikzelf vindt de nieuwe QQ ook een mooie verschijning,maar mijn hartje gaat toch nog altijd naar een ,jawel ,witte Range Evogue met geblindeerde ruiten en joekels(zwarte)velgen/banden alhoewel ik ook een (duur) boontje heb voor de BMW X6 of X4 Ik vindt er zoveel mooi ))) Of de nieuwe Sorento.... Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 29 Mei, 2015 Geplaatst 29 Mei, 2015 Prachtige auto, heel veel geluk met de nieuwe aanwinst. Quote
bigwade Geplaatst 7 Juni, 2015 Geplaatst 7 Juni, 2015 Vandaag in het eggie gezien. C&A da's een toffe tuut en daar hebben jullie heel goed aan gedaan. Zelfs in het WIT ! (parelmoer) Jammer dat Kia op dit (motorische) vlak niet zo snel kan schakelen. BPM en CO2 bepalen hier de prijzen en Nissan doet het met zo'n 1.2 Turbo gewoon goed. Leuk jullie weer even gezien te hebben op de meeting in de Meern ! grtz! 1 Quote
Smart Geplaatst 8 Juni, 2015 Geplaatst 8 Juni, 2015 Ik kan mij daar volledig bij aansluiten....prachtige kar! Quote
vand.m Geplaatst 8 Juni, 2015 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2015 Dankjewel allemaal voor de complimenten! We zullen er vast van genieten en alle mogelijkheden gaan ontdekken! het was heel leuk dat we weer even bekende hebben gezien en gesproken. Ik was het antwoord schuldig gebleven over de vraag hoeveel pk de motor heeft. Ik heb het dus even opgezocht en vond deze info: Maximum vermogen kW (pk) tr/min. 85 (115) / 5200 Maximum koppel Nm /tr/min. 165 / 1750 Ik zal jullie op de hoogte houden. Groeten, vand.m (C+A) Quote
judith.72 Geplaatst 9 Juni, 2015 Geplaatst 9 Juni, 2015 nieuwe niksan..lijkt veel op de sportage achterlichten...allemaal na apers...iig veel plezier met je nieuwe tuut 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.