Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Sorento 2.4 uit 2004. Geweldige auto. Al op vakantie geweest met onze tandemasser caravan. Combinatie rijdt superstrak. Auto moet wel buffelen bij tegenwind.

Nu is de electrische buitenspiegel een beetje lam. Hoe kan ik deze demonteren om te vervangen? Deurpaneel losschroeven?

Geplaatst

Welkom Joep!   Geen idee hoe je zo'n spiegel moet vervangen. Stel je vraag anders ook nog even in de Sorento-afdeling, dan is de kans groter dat iemand het leest die het wel weet.

Geplaatst

Je vraag staat nu al in de sorento-afdeling. Is verplaatst door een mod. Het is hier alleen niet zo heel druk bezet helaas.

Geplaatst

Joep,

Ja de bekleding moet los, daarna voorzichtig het 'driehoekje' met de tweeter loswrikken, hierna zie je drie boutjes die los moeten. Ook zitten er een aantal draden die je gemakkelijk kunt los maken.

Niet ingewikkeld gewoon een beetje geduld hebben.

suc6!

• 4 weken later...
Geplaatst

Joep,

Ja de bekleding moet los, daarna voorzichtig het 'driehoekje' met de tweeter loswrikken, hierna zie je drie boutjes die los moeten. Ook zitten er een aantal draden die je gemakkelijk kunt los maken.

Niet ingewikkeld gewoon een beetje geduld hebben.

suc6!

Gelukt Rinus, dank je voor de tip!

Nu rolt de gordel rechts achter niet meer op. Kan ik dat paneel ook zelf losmaken? Durf er niet zomaar aan te beginnen omdat er ook een airbag in zit...

Geplaatst

Dat paneel kan ook zo los. Toevallig laatst gezien toen mijn gordel vervangen moest worden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...