Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Rare pitjes in de dakstijl van mijn Rio

Aanbevolen Berichten

Gast Vitara 2
Geplaatst

2 weken geleden ontdekte ik bij het plaatsen van mijn dak dragers een paar rare pitjes in de lak.

Eerst onbezorgd op vakantie geweest en gisteren toch maar even langs mijn dealer om het probleem voor te leggen.

Deze heeft er foto's van gemaakt en gaat het over 2 weken opnemen met Kia Nederland. (medewerker die dit normaal afhandelt is met vakantie ???) 

pitjes%20in%20lak.jpg

• 5 weken later...
Geplaatst

Vandaag de Rio naar de dealer gebracht......

De dealer heeft geregeld dat de Rio naar de spuiter gaat om hem bij te laten werken.

Zonder vragen kregen we gratis vervangend vervoer, normaal een Pica of een C1. Nadat ik aangegeven had dat ik even moest kijken in welke kofferruimte de rolstoel het beste paste, werd er gelijk een Citroen C3 voor ons geregeld.

Wij zijn pas "verplicht" overgestapt naar deze dealer in Almere (onze oude dealer is gestopt als KIA dealer). Maar wat zijn we nu al blij met deze nieuwe dealer :-)

Geplaatst

Idd prima service!

Hoop zelfde te krijgen bij mijn (nieuwe) dealer.

Geplaatst

Vandaag auto terug van de dealer, ze hebben netjes alles bijgewerkt en gespoten.

Volgens de dealer is er vermoedelijk bij de productie al iets fout gegaan. Gelukkig hebben we nog 5,5 jaar garantie mocht het weer terug komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...