shadow50 Geplaatst 30 Juli, 2015 Geplaatst 30 Juli, 2015 Goedeavond, reeds heb ik mijn eerste kia rio (uit 2004) gekocht kom er nu achter dat uit het rooster links in de kofferbak water uit komt kan iemand mijn vertellen waar het water vandaan kan komen en waar het rooster Überhaupt voordient wij konden er niet echt achter komen waar het water precies vandaan komt en helaas zijn wij niet super technisch kwa autos betreft alvast bedankt Quote
Ri026 Geplaatst 31 Juli, 2015 Geplaatst 31 Juli, 2015 Op dit forum is hier al een topic over, wat ik mij herinner komt het uit de naden tussen het plaatwerk vandaan. Quote
Filipke Geplaatst 2 Augustus, 2015 Geplaatst 2 Augustus, 2015 Het rooster is een soort fijne filter neem ik aan? Dit is om de druk af te laten in je interieur wanneer je ventilatie gebruikt. Zodat het aangenaam blijft in je auto. Moesten deze er niet zijn zou de druk in je auto oplopen met alle onprettige gevolgen die daarbij komen. Het heeft dus wel degelijk een belangrijke functie. Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
picafan Geplaatst 3 Oktober, 2020 Geplaatst 3 Oktober, 2020 Op 31-7-2015 om 10:42, Ri026 zei: Op dit forum is hier al een topic over, wat ik mij herinner komt het uit de naden tussen het plaatwerk vandaan. Precies. Ik heb bij mijn picanto alles een beetje gedemonteerd en vervolgens bij het dak zitten sproeien. al het water stroomt vanaf de onderkant naar beneden maar precies bij een naad met een inham drupt er water naar binnen. is het een idee om dit gewoon te kitten? of kan er viezigheid in de bumper zijn waardoor het water niet snel door kan stromen en hierdoor een ophoping ontstaat? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.