Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedeavond,

reeds heb ik mijn eerste kia rio (uit 2004)  gekocht

kom er nu achter dat uit het rooster links in de kofferbak  water uit komt

kan iemand mijn vertellen waar het water vandaan kan komen en waar het rooster Überhaupt voordient

wij konden er niet echt achter komen waar het water precies vandaan komt

en helaas zijn wij niet super technisch kwa autos betreft

alvast bedankt

Geplaatst

Op dit forum is hier al een topic over, wat ik mij herinner komt het uit de naden tussen het plaatwerk vandaan.

Geplaatst

Het rooster is een soort fijne filter neem ik aan? Dit is om de druk af te laten in je interieur wanneer je ventilatie gebruikt. Zodat het aangenaam blijft in je auto. Moesten deze er niet zijn zou de druk in je auto oplopen met alle onprettige gevolgen die daarbij komen. Het heeft dus wel degelijk een belangrijke functie.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

• 5 jaar later...
Geplaatst
Op 31-7-2015 om 10:42, Ri026 zei:

Op dit forum is hier al een topic over, wat ik mij herinner komt het uit de naden tussen het plaatwerk vandaan.

Precies. Ik heb bij mijn picanto alles een beetje gedemonteerd en vervolgens bij het dak zitten sproeien.

al het water stroomt vanaf de onderkant naar beneden maar precies bij een naad met een inham drupt er water naar binnen.

is het een idee om dit gewoon te kitten?

of kan er viezigheid in de bumper zijn waardoor het water niet snel door kan stromen en hierdoor een ophoping ontstaat?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...