Dirk Katz Geplaatst 31 Juli, 2015 Geplaatst 31 Juli, 2015 Ik kijk uit naar een nieuwe Picanto.(2014) Die wordt geleverd met een compressor en spuitbus. Vraag is of die vervangen kan worden door een volwaardige reserveband. Quote
Vfrood Geplaatst 31 Juli, 2015 Geplaatst 31 Juli, 2015 Ligt er aan.... Ik had jarenlang in de vorige Picanto een winterband liggen ('s zomers) op de achterbank of een zomerband ('s winters)... zodat ik gewoon kon wisselen. Wel zo handig want 2x ventiel doormidden gehad..... Dat zou een keuze kunnen zijn. Overleg ook even met je garage. Een thuiskomer past in de ruimte. Geen volwaardige band. Let dan ook even op of je een krik in de auto hebt Die zat er bij mij niet bij omdat ik ook een versie had met compressor. Quote
Picawhite Geplaatst 31 Juli, 2015 Geplaatst 31 Juli, 2015 dan zal dat de 1.0 zijn denk ik , de 1.2 heeft een thuiskomer Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 Juli, 2015 Geplaatst 31 Juli, 2015 Mijn 2011 TA 1.0 heeft ook een thuiskomer met daarin de krik en het sleepoog in een piepschuim "nestje"... Quote
bigmac Geplaatst 1 Augustus, 2015 Geplaatst 1 Augustus, 2015 Ik heb een 2011 ta 1,0 maar ik heb de compressor-set. Die heb ik paar keer gebruikt om mijn fietsband op te pompen. 2 Quote
John Kanon Geplaatst 2 Augustus, 2015 Geplaatst 2 Augustus, 2015 Ik heb een 2011 ta 1,0 maar ik heb de compressor-set. Die heb ik paar keer gebruikt om mijn fietsband op te pompen. Had niet verwacht dat jij met jouw verbruik ook nog een fiets hebt. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.