man961 Geplaatst 27 Augustus, 2015 Geplaatst 27 Augustus, 2015 kan ik van een kia rio ls uit 2005 de abs uitschakelen zo ja hoe Quote
HenkM Geplaatst 27 Augustus, 2015 Geplaatst 27 Augustus, 2015 Waarom in hemelsnaam ABS uitschakelen? Als het al kan: het mag niet. De type-goedkeuring geldt voor een auto met (werkend) ABS. Quote
xtra40 Geplaatst 27 Augustus, 2015 Geplaatst 27 Augustus, 2015 als je de zekering er uit trekt is de abs wel uit maar als je de auto apk laat keuren dan is dit afkeur en als er iets gebeurt en de auto word naa gekeken en ze merken dat je moedwillig de abs heb uitgezet dan heb je wel een probleem Quote
man961 Geplaatst 28 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 28 Augustus, 2015 Reden waarom is om te testen dat het trillen niet van de abs licht Het is namelijk net of de abs wordt ingeschakeld als ik ook rustig rem Quote
Murcielaygo Geplaatst 28 Augustus, 2015 Geplaatst 28 Augustus, 2015 Voel je dat dan ook in je pedaal? Quote
xtra40 Geplaatst 28 Augustus, 2015 Geplaatst 28 Augustus, 2015 als je abs in werking treed dan hoor je dit zeker als je langzaam rijd maar trilt je rempedaal dan is het meestal krome achter trommels trilt het pedaal en het stuur dan heb je voor kromme remschijven maar als je het wil testen trek de zekering er uit of de stekker van de abs pomp af je remmen blijven gewoon werken zo als het hoort alleen zal de abs niet ingrijpen als er iets aan de hand is en anders even op de remmen test bank (rollerbank )dan zie je het meteen Quote
man961 Geplaatst 30 Augustus, 2015 Topic Starter Geplaatst 30 Augustus, 2015 ik heb de zekeringen er uit gehad maar merkte geen verschil het trillen bleef ik heb nieuwe schijfen en blokken gekocht en gemonteerd probleem is opgelost de schijfen waren nog geen njaar oud vandaar dat ik het zo vreemt vond maar het kan dus wel schijfen krom binnen een jaar bedankt voor de reackties Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 Augustus, 2015 Geplaatst 31 Augustus, 2015 Als je je voet op de rem houdt in stilstand kunnen je schijven de warmte niet kwijt, daardoor kunnen ze al krom trekken, of een koude plens water van een plas, kort na sterk remmen. In principe heeft dat niks met de leeftijd te maken, die pech kun je gewoon hebben. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.