Lique Posted February 4, 2016 Posted February 4, 2016 Dat is een Optima? Wel een sjieke koets hé. Mooie kleur ook Quote
bigwade Posted February 4, 2016 Author Posted February 4, 2016 Yep 2 Nieuwe Optima's. Zeer Fraai ! Quote
Lique Posted February 4, 2016 Posted February 4, 2016 Oeps crap, het zijn er 2 Maar deze mochten alleen geaaid worden..niet even een rondje aparcamiento? Quote
bigwade Posted February 4, 2016 Author Posted February 4, 2016 Nee, nee, kijken en verder afblijven. Company Cars van de EU-KiaTop die aanwezig was ivm de presentaties. Quote
Guest GreyGriffin Posted February 4, 2016 Posted February 4, 2016 Ik blijf het roepen: de mooiste auto van het hele Kia-gamma! Quote
Jordan Posted February 4, 2016 Posted February 4, 2016 Dat is de neus van de Sportspace concept car. Wat een gave bak. Hebben we ook een foto van het kontje? Van de auto bedoel ik dan Quote
bigwade Posted February 4, 2016 Author Posted February 4, 2016 Dat is de neus van de Sportspace concept car. Wat een gave bak. Hebben we ook een foto van het kontje? Van de auto bedoel ik dan Nee, maar we komen vast terug daar Het is ons goed bevallen ! . Quote
Jordan Posted February 4, 2016 Posted February 4, 2016 Dat geloof ik graag. Dat moet toch enorm gekriebeld hebben. Die bobo's 's middags hun siësta houden en dan even snel de sleutels pakken voor een rondje. Quote
bigwade Posted February 4, 2016 Author Posted February 4, 2016 Dat geloof ik graag. Dat moet toch enorm gekriebeld hebben. Die bobo's 's middags hun siësta houden en dan even snel de sleutels pakken voor een rondje. Nee, het hele weekend was een uiterst professionele exercitie, en niks siësta. Al die Kia mensen hebben hun stinkende best gedaan een man/vrouw of 60 uit de hele EU te voorzien van onderdak, auto's, presentaties, diners etc. Quote
Jordan Posted February 4, 2016 Posted February 4, 2016 Ik hoor het alweer. Zeker de moeite waard voor herhaling. Als ik aan Spanje denk denk ik altijd aan siësta. Gek hè Maar het is wel leuk om te zien dat aspecten van de concept cars daadwerkelijk in productie gaan. Quote
Smart Posted February 4, 2016 Posted February 4, 2016 Zeker wel goed bevallen....organisatie was top! Quote
Recommended Posts