Jump to content

Optima 2.0 hybride

Share

Recommended Posts

Heb een optima hybride van 2013, stilgevallen al rijdend, laten wegslepen en accu leeg, wagen start niet, niet elektrisch of via benzine motor, iemand een oplossing?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Cor de Zeeuw
      Hallo, we zijn op zoek naar 16 inch wieldoppen voor de kia niro, bouwjaar 2019. Deze kunnen alleen via de kia dealer verkregen worden. Het gaat om aerodynamische wieldoppen.  Zijn er alternatieven? En heeft iemand er ervaring mee? 
      We horen het graag.

Groeten, Cor.
    • By Thom
      Heeft iemand nieuwe ervaringen met het tunen van de Niro hybride. Laatste keer besproken in 2019. 
    • By Optimaproforma
      Goedemiddag mede Kia rijders!
      Inmiddels ben ik een jaar een trotse bezitter van de Kia Optima 2016 1.7 diesel. Heerlijke auto!
      Echter 1 grote minpunt is toch wel het vele windgeluid/suis door het panoramadak? Voornamelijk op de snelweg als de wind eens verkeerd staat bij een normale snelheid +/- 120/130. Of zoals afgelopen weekend op de Duitse autobahn. Natuurlijk snap ik dat een panoramadak minder geluidsdicht is dan een gesloten dak maar het geeft écht veel lawaai op sommige momenten. Ik had hier al een topic gelezen van 2011 met een procee'd als ik mij niet vergis. Echter ben ik benieuwd of eenzelfde oplossing ook geldt voor de Optima en of anderen hetzelfde probleem hebben/hadden. Zojuist de dealer gebeld en er ging bij hem wel een belletje rinkelen maar ze moeten eerst een diagnose stellen á +/- €125,- en dan is het nog maar de vraag hoe/of het op te lossen is. En ivm de auto 5jr oud is zal het hoogstwaarschijnlijk wel geen garantie zijn..
      Ben benieuwd naar jullie ervaringen, dank alvast!
      Gr. Mathijs
    • By Dave1982
      Wie kan me helpen ik ben zins kort eigenaar van een kia sportage van 2006 nu zag ik dat er bovenop me versnellingsbak olie lag even gekeken en miste een bout waar olie uit kwam lopen uit het gat heb er nu een bout in gedaan en afgedicht maar hoor dit zo kan iemand me dat vertellen mvg dave 
      Btw als iemand een garage boek op pdf heeft hoor ik het graag 

• Create New...