Guest Arnold2022 Posted August 13, 2022 Share Posted August 13, 2022 (edited) Goedemiddag leden, Ik heb bovenstaande auto op 't oog uit 2013. Zijn er zaken waar ik extra op moet letten tijdens een proefrit/bezichtiging? Ook las ik op Amerikaanse websites dat de motoren nog weleens bekend staan als olieverbruikers. Echter heb ik geen Nederlandse bron gevonden die dit ook bevestigd. Is dit daadwerkelijk een gekend probleem? Alvast dank! Edited August 13, 2022 by Arnold2022 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arnold2022 Posted August 14, 2022 Share Posted August 14, 2022 Schijnbaar geen Kia-rijders op het Kia-forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter-036 Posted August 14, 2022 Share Posted August 14, 2022 Kia rijders genoeg, misschien geen Optima 2.0CVVT Hybrid rijders? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arnold2022 Posted August 15, 2022 Share Posted August 15, 2022 Hoe is 't mogelijk?! Dan maar op zoek naar wat anders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted August 15, 2022 Share Posted August 15, 2022 Tja, zie je veel Optima's op straat? Waarschijnlijk niet.Dus dan is de kans dat je ze hier tegenkomt NOG kleiner.Kun je niks vinden bij bijv. de ANWB of services als Finnik ofzo? Bij die laatste kun je met een kenteken iig een deel van de historie vinden, terugroepacties en volgens mij ook zwakke punten.En met een Premium-abo of rapport heb je nog meer inzicht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts