Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is een slijtage onderdeel maar ik vind dat dit niet moet kunnen al na 4 jaar :no:
Ben je postbezorger met de Picanto?

Geplaatst

Bij jou ook al!?

Die van mij van 2011 had dit ook.

Was bij mij geen garantie, mocht dat bij jou wel zo blijken dan hoor ik dat graag en ga ik alsnog reclameren...

Zo zag de mijne eruit, staat nu te koop op MarktPlaats...

4780e7ac67f0b3f3f734e64b1382ae2f.jpg

De rafels zitten precies op hoogte van de "uitloop" als de gordel los is en in "rust" hangt.

Geplaatst

Die van mij had ook rafeltjes, maar een stuk minder dan op de foto van murc. Ik heb die weggebrand/gesmolten met een aansteker. De rafeltjes zaten over een groot stuk (40 cm) en ook aan bijrijderkant. Ze zijn nu weg dus.

Mijn Picanto is van 2011 en heeft meer dan 150.000 km gereden met deze gordel.s

Geplaatst

Vind het erg vreemd dat de riem nu al aan het slijten is. Ik rijd al 35 jaar auto en heb dit nog niet eerder meegemaakt. Maandag moet ik voor de APK en ik zal het laten weten of het garantie is.

• Like 1
Geplaatst

Mijn overbuurman had dit al na een paar maanden op zijn Citroën C3 en GEEN garantie. Kosten € 295,00....katsingggg!!

Geplaatst

Ik ben vanmorgen bij de Kia dealer geweest, die heeft foto's gemaakt van de beschadiging. De foto's worden naar de importeur gestuurd ter beoordeling. En de loop van de krijg ik uitsluitsel of het garantie is.

Geplaatst

Ik ga mijn dealer toch ook nog maar eens een email sturen of ze dit alsnog bij KMNL willen neerleggen...

Niet geschoten... Ik ben het geld nu toch al kwijt :-(

Geplaatst

Ik krijg letterlijk NET (ze werken blijkbaar ook 's avonds bij mijn dealer) bericht dat de claim voorlopig is goedgekeurd. Het kan wel nog 2 weken duren voor er definitief antwoord is.

Maar aangezien ik het nu al zelf betaald heb kan ik er nooit slechter van worden, dus ga ik mooi afwachten.

Ik ben in ieder geval zeer positief verrast over de afhandeling nu. Jammer dat bij de eerste melding hier niet aan gedacht is (ook door mijzelf niet).

• Like 1
Geplaatst

Gisteren is de veiligheidsriem gemaakt onder garantie en is de Picanto goedgekeurd voor de APK (zonder problemen, gelukkig). 

Geplaatst

Vandaag de verlossende email mogen ontvangen; de claim is toegewezen!

Ik ben vanmiddag dus meteen de kapotte gordel gaan inleveren en heb een keurige creditnota gekregen voor de reparatie.

Perfecte service van Kia dus! Jammer dat zowel ikzelf als de garage hier niet eerder aan gedacht hebben, maar ik ben superblij met de oplossing!

• Like 1
Geplaatst

Kijk en het mooie hieraan is, dat je dankzij dit forum (en leden) hebt geclaimed.

Geplaatst

.....Perfecte service van Kia dus! Jammer dat zowel ikzelf als de garage hier niet eerder aan gedacht hebben, maar ik ben superblij met de oplossing!

Dit wil ik niet meer van jou lezen...jij zou beter moeten weten! Maar probleem opgelost....én door!

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Bij mij klemt de achtergordel achter de bijrijder. Er zit bij mij nooit iemand achterin tot vorige week. Na wat trekken en duwen schiet hij dan eigenlijk los. Dit is al een probleem sinds het begin maar is er nu na 3 jaar nog steeds, toen al meteen aangegeven maar de auto was nieuw dat kon gebeuren zal het toch nog een aankaarten want nu zou dat niet meer moeten kunnen. Hebben meer mensen hier last van?

• 1 jaar later...
Geplaatst

Goedenavond, 

ik hoop dat 1 van de personen die de gordel kosten vergoed heeft gekregen op mij wil reageren.

ik zit op dit moment met hetzelfde probleem en hoop dat 1 van u mij bewijs of meer informatie kan geven.

fijne avond,

carstens

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...