Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is een slijtage onderdeel maar ik vind dat dit niet moet kunnen al na 4 jaar :no:
Ben je postbezorger met de Picanto?

Geplaatst

Bij jou ook al!?

Die van mij van 2011 had dit ook.

Was bij mij geen garantie, mocht dat bij jou wel zo blijken dan hoor ik dat graag en ga ik alsnog reclameren...

Zo zag de mijne eruit, staat nu te koop op MarktPlaats...

4780e7ac67f0b3f3f734e64b1382ae2f.jpg

De rafels zitten precies op hoogte van de "uitloop" als de gordel los is en in "rust" hangt.

Geplaatst

Die van mij had ook rafeltjes, maar een stuk minder dan op de foto van murc. Ik heb die weggebrand/gesmolten met een aansteker. De rafeltjes zaten over een groot stuk (40 cm) en ook aan bijrijderkant. Ze zijn nu weg dus.

Mijn Picanto is van 2011 en heeft meer dan 150.000 km gereden met deze gordel.s

Geplaatst

Vind het erg vreemd dat de riem nu al aan het slijten is. Ik rijd al 35 jaar auto en heb dit nog niet eerder meegemaakt. Maandag moet ik voor de APK en ik zal het laten weten of het garantie is.

• Like 1
Geplaatst

Mijn overbuurman had dit al na een paar maanden op zijn Citroën C3 en GEEN garantie. Kosten € 295,00....katsingggg!!

Geplaatst

Ik ben vanmorgen bij de Kia dealer geweest, die heeft foto's gemaakt van de beschadiging. De foto's worden naar de importeur gestuurd ter beoordeling. En de loop van de krijg ik uitsluitsel of het garantie is.

Geplaatst

Ik ga mijn dealer toch ook nog maar eens een email sturen of ze dit alsnog bij KMNL willen neerleggen...

Niet geschoten... Ik ben het geld nu toch al kwijt :-(

Geplaatst

Ik krijg letterlijk NET (ze werken blijkbaar ook 's avonds bij mijn dealer) bericht dat de claim voorlopig is goedgekeurd. Het kan wel nog 2 weken duren voor er definitief antwoord is.

Maar aangezien ik het nu al zelf betaald heb kan ik er nooit slechter van worden, dus ga ik mooi afwachten.