Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

ik ben op zoek naar de stekker van een pioneer f8430 bt om een versterker aan en achteruit rijcamera aan te sluiten maar de dealer heeft die niet meegelevert weten iemand hoe ik hier nog aan kan komen de dealer kan hem niet aan me leveren

Posted

Helaas hoor je dit zo vaak dar ze deze stekker er nier in of bij doen stekker is best nog wel duur en je kunt deze bij bijna elke auto electronica zaak gewoon los kopen dit zijn geloof ik Pioneer standaard stekkers

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted

Dat vind ik vreemd bel anders zelf even naar Pioneer en leg daar de vraag neer dan zit je dicht bij het vuur en hoor je het juiste antwoord meteen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted

eigenlijk vind ik dat jou kia dealer jou die stekkers als nog moet leveren zij zijn tenslotte die gene geweest die jou dit systeem hebben geleverd

en ze hebben jou het niet compleet geleverd en blijven dus in gebreken 

het systeem word met deze kabels geleverd deze is jou dus niet geleverd

Posted

aha op die manier ik weet wel dat deze radio bijna alleen maar bij de kia is ingebouwd 

zijn er zelfs mee gestopt omdat hij erg slecht was te veel problemen

ik zou dus gewoon de klantenservice van pioneer bellen en daar je probleem voor leggen dat werkt het snelst en het best