Kalebats Geplaatst 13 Juli, 2016 Geplaatst 13 Juli, 2016 Kan iemand mij vertellen waarom mijn Pro_Cee'd uit 2013 wel een USB stick leest maar geen hard disk drive zou dit kunnen komen omdat er ook andere bestanden op staan dan muziek. Ik heb ook gebrobeerd om mijn laptop via Bluetooth te verbinden werkt ook niet. 2 vragen in 1 topic sorry. Quote
johij Geplaatst 13 Juli, 2016 Geplaatst 13 Juli, 2016 Kan iemand mij vertellen waarom mijn Pro_Cee'd uit 2013 wel een USB stick leest maar geen hard disk drive zou dit kunnen komen omdat er ook andere bestanden op staan dan muziek. Ik heb ook gebrobeerd om mijn laptop via Bluetooth te verbinden werkt ook niet. 2 vragen in 1 topic sorry. harde schijf kan ik beantwoorden, het kan wel maar disk dus op fat32 formatteren en extra voeden want de usbpoort zelf kon niet genoeg leveren op mijn harde schijf te voeden Quote
Ron Penguin Geplaatst 13 Juli, 2016 Geplaatst 13 Juli, 2016 harde schijf kan ik beantwoorden, het kan wel maar disk dus op fat32 formatteren en extra voeden want de usbpoort zelf kon niet genoeg leveren op mijn harde schijf te voeden Dan zal de laptop zelfde zijn, ook geen FAT32. De Venga kan ook niet met NTFS omgaan. Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 Juli, 2016 Geplaatst 13 Juli, 2016 Laptop heeft misschien ook nog met de gebruikte BT-profielen te maken... Quote
Kalebats Geplaatst 14 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2016 harde schijf kan ik beantwoorden, het kan wel maar disk dus op fat32 formatteren en extra voeden want de usbpoort zelf kon niet genoeg leveren op mijn harde schijf te voeden Ik ga dit eens proberen zou de oplossing kunnen zijn ik laat het weten Quote
Kalebats Geplaatst 14 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2016 Laptop heeft misschien ook nog met de gebruikte BT-profielen te maken... Ik ga me hierin eens verdiepen Bedankt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.