Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kan iemand mij vertellen waarom mijn Pro_Cee'd uit 2013 wel een USB stick leest maar geen hard disk drive zou dit kunnen komen omdat er ook andere bestanden op staan dan muziek.

Ik heb ook gebrobeerd om mijn laptop via Bluetooth te verbinden werkt ook niet.

2 vragen in 1 topic sorry. :excl2:

Geplaatst

Kan iemand mij vertellen waarom mijn Pro_Cee'd uit 2013 wel een USB stick leest maar geen hard disk drive zou dit kunnen komen omdat er ook andere bestanden op staan dan muziek.

Ik heb ook gebrobeerd om mijn laptop via Bluetooth te verbinden werkt ook niet.

2 vragen in 1 topic sorry. :excl2:

harde schijf kan ik beantwoorden, het kan wel maar disk dus op fat32 formatteren en extra voeden want de usbpoort zelf kon niet genoeg leveren op mijn harde schijf te voeden

Geplaatst

harde schijf kan ik beantwoorden, het kan wel maar disk dus op fat32 formatteren en extra voeden want de usbpoort zelf kon niet genoeg leveren op mijn harde schijf te voeden

Dan zal de laptop zelfde zijn, ook geen FAT32. De Venga kan ook niet met NTFS omgaan.

Geplaatst

Ik ga dit eens proberen zou de oplossing kunnen zijn ik laat het weten

Geplaatst

Laptop heeft misschien ook nog met de gebruikte BT-profielen te maken...

Ik ga me hierin eens verdiepen Bedankt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...