Jump to content

Cv werkt niet meer

Mclaren2016
Go to solution Solved by xtra40,

Recommended Posts

• Solution

Dus eerst zit je lekker te knippen en te plakken in de bedrading

Vervolgens werkt het (alweer ) niet meer en dan ga je vragen wat het kan zijn ????

Wat denk je zelf dat het is lijkt me voor de hand liggen toch wat er aan de hand is ??

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mss niet helemaal terecht hoor. (Ik ken je immers niet en ga alleen af op wat ik op dit forum lees)

Maar als ik je posts zo lees (ook die over je spiegels), krijg ik toch voorzichtig de indruk dat je het sleutelen aan electronica in je auto beter aan iemand anders kunt overlaten.

Hoezo, spiegels werken toch! Droom lekker verder of dat motortje door mij is stuk gegaan als ik niks gedaan heb met die motortje

Een motortje kan ook stuk gaan als je er niets mee doet,hoor...

mmm ik wilde eerst niks zeggen maar toch ga ik het doen

Ook Ik ken je immers niet ook ik ga alleen af op wat ik op dit forum lees en dan kom ik er achter dat je niet 1 van de snuggere bent

Mijn vader zij altijd als je er geen ballen verstand van heb dan moet je er met je klauwen er van afblijven nou hij heb nog gelijk ook

en op de vraag Is het forum nou om elkaar te helpen

ja daar is het forum voor gemaakt maar dan moetje dat ook wel zelf willen he en goed lezen als je daar antwoordt op krijgt

• Like 2

Hoezo geen verstand, daar doen de spiegels het wel gewoon, en wie komt ernou mee dat het via de afstandsbediening gaat terwijl ik het al ingebouwt had en het werkte, en ik had allang al een vermoede dat het de motor was van de cv want ik had alles al doorgemeten, ik heb zelfs een radio laatst ingebouwt wat gewoon een eitje was en daar kan ik van andere zegge hier die het niet snappe, half uurtje werk