Rick Geplaatst 26 Augustus, 2016 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Weet iemand of het mogelijk is om op de Sportage van 2011, de haaievin van het 'nieuwere' model Sportage 3 te monteren? Ik meen dat ik ergens gelezen heb dat dit kan, maar kan het niet meer vinden.Verder zou deze ook betere ontvangst hebben.. (soms last van ruis op radio) Quote
Specialmade Geplaatst 26 Augustus, 2016 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Weet iemand of het mogelijk is om op de Sportage van 2011, de haaievin van het 'nieuwere' model Sportage 3 te monteren? Ik meen dat ik ergens gelezen heb dat dit kan, maar kan het niet meer vinden. Verder zou deze ook betere ontvangst hebben.. (soms last van ruis op radio) Ja ik heb, via de dealer, een haaienvin antenne op mijn SP3.Kijk maar eens in mijn garage daar staan de foto's. Ontvangst van zowel de radio als de navigatie is perfect. (naar mijn mening beter dan met de staaf antenne). Grtz, Specialmade Quote
xtra40 Geplaatst 26 Augustus, 2016 Geplaatst 26 Augustus, 2016 een sportage uit 2011 is toch al een sp3 ??? maar als de stekkers om op je antennen aan te sluiten het zelfde zijn moet dit geen probleem zijn ziet er zo uit Quote
Rick Geplaatst 27 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2016 Ja ik heb, via de dealer, een haaienvin antenne op mijn SP3. Kijk maar eens in mijn garage daar staan de foto's. Ontvangst van zowel de radio als de navigatie is perfect. (naar mijn mening beter dan met de staaf antenne). Grtz, Specialmade Welke dealer heb je? En waar kan ik het alsnog vandaan halen als de mijne zegt dat het niet kan... lol Quote
Rick Geplaatst 27 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2016 een sportage uit 2011 is toch al een sp3 ??? maar als de stekkers om op je antennen aan te sluiten het zelfde zijn moet dit geen probleem zijn ziet er zo uit Ja sportage 3 first edition bedoel ik ook. Moet wel op de kleur letten ook nog denk ik net aan haha Quote
Specialmade Geplaatst 27 Augustus, 2016 Geplaatst 27 Augustus, 2016 Welke dealer heb je? En waar kan ik het alsnog vandaan halen als de mijne zegt dat het niet kan... lol Hallo Rick, Elke dealer kan deze antenne leveren en wel op kleur(code) van de auto. Het is gewoon een dealer accessoires. Grtz. Specialmade Quote
Rick Geplaatst 29 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 29 Augustus, 2016 Hallo Rick, Elke dealer kan deze antenne leveren en wel op kleur(code) van de auto. Het is gewoon een dealer accessoires. Grtz. Specialmade De mijne helaas niet, geen origineel KIA onderdeel.. Zou jij me het artikel nummer, merk ed kunnen achterhalen misschien? Quote
xtra40 Geplaatst 29 Augustus, 2016 Geplaatst 29 Augustus, 2016 De mijne helaas niet, geen origineel KIA onderdeel.. Zou jij me het artikel nummer, merk ed kunnen achterhalen misschien? dan zou ik even naar een andere dealer rijden die de moeite wel wil doen lijkt mij 1 Quote
Specialmade Geplaatst 29 Augustus, 2016 Geplaatst 29 Augustus, 2016 De mijne helaas niet, geen origineel KIA onderdeel.. Zou jij me het artikel nummer, merk ed kunnen achterhalen misschien? Is gewoon een Kia artikel want deze sharkfin staat standaard op het SP3 model van 2015. Precies zoals mijn grill en mijn velgen (zie garage). Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.