Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aftermarket 8 inch DVD/NAV (uit bijv. China) ...

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Reeds verschillende fora bezocht om een antwoord te krijgen op de volgende vraag:

Ben op zoek naar een 8 inch Android aftermarket DVD/NAV uit China (er zijn veel "merken"), deze moet de officiele Kia DVD/NAV (7 inch) uit mijn Ceed augustus 2012, vervangen.

Uit alle vragen die ik in China bij verschillende bedrijven heb gesteld, blijkt mijns inziens, dat er wel vervanging is maar ...

Allen kunnen niet overweg met de eigen GPS-antenne van de auto, niet overweg met de microfoon (boven de bestuurder) en de achteruit rij camera ..., je krijgt er dus een GPS antenne bijgeleverd, gebruikt de in de DVD aanwezige microfoon en de achter uit rij camera is mij niet geheel duidelijk.

Dus niet Plug&Play ...  :?

Heeft iemand op dit forum een andere ervaring met een die bovenstaande problemen niet heeft of zoek ik verkeerd. Op Youtube zie ik veel Russen die e.e.a. laten zien, maar wordt daar niet veel wijzer van.

Communicatie met Chinezen, in het Engels, is ook niet geheel vlekkeloos ...

B.v.d.

Cor

Geplaatst

Ze zijn er wel hoor.

Alleen werken sommige fabrikanten met een eigen externe gpsontvanger. Deze heeft dan een ingebouwde antenne waardoor het niet aan te sluiten is op de bestaande antenne. Apparatwn die wel met een externe antenne werken maar een eigen meeleveren, daarvoor zijn verloopkabels te koop. Wat de mic betreft, als hier geen verloopkabel voor meegeleverd wordt, dan kun je deze heel eenvoudig zelf maken zonder de originele bekabeling van je auto te knippen.

Volgens mij hebben Ownice, Hufei ( misschien Witson ook) wel modellen compleet met kabelboom.

Bij aanvragen info via mail wel duidelijk aangeven dat je reeds de standaard NAV erin hebt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...